Gå til innhold

Hvor blei det av matlysta?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst på mat i det hele tatt.. glemmer nesten å spise for jeg blir ikke sulten heller. Merker at det er lenge siden jeg har spist når halsbrannen kommer.

Dette med mat har ikke vært noe problem i mine to foregående svangerskap, men i dette siste så er matlysta helt borte.

Mener å ha lest at babyen tar til seg den næringen den trenger uansett, noen som vet om det stemmer? Er i uke 36 når og har vel max lagt på meg 1kg på halvannen måned. Har litt å ta av fra før, så jeg lider ingen nød for å si det slik, men begynner jo å lure på om frøkna i magen får den næringen hun trenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn har jeg hatt det nesten hele svangerskapet. Med hun forrige gikk jeg opp over 30 kg, og matlysten var da på topp. Denne gangen "glemmer "jeg også å spise. Må nesten tvinge det i meg. Har også hørt at ungen tar til seg den næringen den trenger, så jeg håper det lille jeg har spist har vært nok. Har spist mest sundt, ikke mye gotteri. Har termin i dag og er kjempe spent på resultatet:-)

Skrevet

har det også på samme måte var sånn sist sv.skap også. hadde lagt på meg 8 kg da jeg fødte dem i uke 36 å det var tvillinger de veide rett under 3 kg hver. denne ganga har jeg lagt på meg 6 til nå å er i uke 36 var på ul for litt over en uke siden å da ble baby estimert til 2700g. så ser ut som at den tar til seg næringen den vil ha alikevel.

etter jeg hadde født sist var jeg radmager var så ille at gubben ba meg legge på meg litt, alle knokler stakk ut både her og der! skal bli spennende å¨se etter fødsel denne ganga hadde noen kg å gå på nå også. merker selv at jeg har blitt tynnere rundt håndleddende. beina er litt hovne nå, det skylles vann og en betent fot. skal bli fryktelig hærlig å få kroppen igjen kjenner jeg nå! bare det å rydde er jo reine maratonen!

Skrevet

Jeg har det på akkurat samme måten. Jeg ORKER IKKE å spise, men jeg må for jeg blir så elendig og uggen i magen. Og på toppen av det hele har jeg hatt mye diare den senere tiden og da forsvinner jo mange næringstoffer utav kroppen.. Ja den lille grabber til seg uten å tenke noe særlig på mor så den får nok av næring, dersom en har litt fett på kroppen tar den næring fra det ihvertfall. Så lenge navlestrengen og morkake ikke er defekt går det helt fint med den lille :) 2 uker og 5 dager til termiin :) Går og "kjenner etter" hele tiden. Spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...