Gå til innhold

Mensen allerede??? Er det MULIG?!?!?!?!? AAAARRRGGGHHH!

Anbefalte innlegg

Skrevet

småjenten var FEM UKER i går, og i dag kom det friskt blod...renselsen gikk over i brunt utflod omtrent en uke etter fødsel, så dette er definitivt noe annet...etter førstemann hadde jeg renselsesblødning i nesten åtte uker, og fikk mensen igjen etter ti uker, men han sov så godt om natten, uten mat. hun her får pupp flere ganger hver natt fremdeles, derfor tenker jeg:

NEEEEEIIIII jeg vil ikke ha mensen enda, det KAN ikke være det, kom an igjeeeeeen!!! urettferdig!!! buhu...

dagens utblåsning.

i tillegg så er jeg snylta forkjølet og aleneforelder frem til nyttårsaften, så jeg synes mer enn nok synd på meg selv i utgangspunktet, hehe.

skjønt hvis det ER mensen så kan det forklare hvorfor jeg har vært så innmari hissig de siste dagene, da!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uffda, ja fader å. Den kom her etter 6 uker og jaggu en gang til 5 uker etter det. og jeg, som har pcos og greier og håpa at den skulle fungere som før graviditet.. å nei da, kommer jevnlig til min store fortvilelse. Håper spiralen kan "slå den av"..

Skrevet

stakkars oss!!! urettferdig!!!

min mann bare ler og sier at det er kroppen min som legger opp til racer-familieforøkelse. GRØSS OG GRU, hehe! nei nå skal kroppen min være kjæreste en stund, og ikke rugekasse...jeg har vært dårlig og sliten denne grav., og mannen og jeg har vært fra hverandre så mye, at vi har litt å ta igjen for å si det sånn. :-)

skal bo i korea frem til sumaren, og hadde ikke tenkt at jeg måtte tenke prevensjon før jeg kom tilbake...sukk...

jaja det er vel forsåvidt et tegn på god helse også...får iallefall innbilde meg det hehe

Skrevet

Uff.

Men jeg misunner alle som slipper 14 ukers renselse jeg da. Fordømye kropp. Håper det tar litt tid før mensen kommer her, etter så mye dustete renselse fortjener jeg det syns jeg.

Skrevet

Ja, kjipt.. Jeg fikk mensen da mini var 5 1/2 uke... Moro å være hormonell pga barseltid/amming OG få PMS i tillegg.. ;-)

Skrevet

Jeg opplevde en blødning en to-tre uker etter renselsen (friskt blod). Var redd det var mensen, men hs sa at det gjerne kunne være skorper fra livmoren som løsnet. Det tror jeg hun hadde rett i, for det gikk ca 6 måneder før mensen faktisk kom.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

ja renselse er IKKE gøy, jeg hadde jo som nevnt det i nærmere åtte uker med førstemann, fy søren. hadde ikke vært så plagsomt hadde det ikke v'rt for LUKTEN! eller er det bare jeg som lukter?? håper ikke det, oops!

ippemo, du har gitt meg håp, jeg krysser fingrene for at det ikke er mensen jeg da :-) men det så ikke ut som skorper, eller har ikke sett noe til noe sånt, da...men likevel. fingers crossed!

Skrevet

Det skal vel ikke lukte veldig ekkelt, men godt er det jo ikke da..

Jeg hadde 10 uker med førstemann og regna med det ble kortere med nummer to. Blæ:( Tenk at det kunne bli 4 uker lenger!!

Skrevet

nei det lukter ikke så fryktelig ekkelt, men det er en lukt der, og jeg føler at "alle" kan kjenne det. min mann sier nei, så det er nok bare jeg som innbilder meg det... håper det da :)

uff stakkars deg! jeg var kjempeglad for kortere renselse denne gangen. :) ungen var en god del mindre også, tenkte kanskje det kunne ha noe med det å gjøre? mindre livmor å rense ut av? vetsje eg :)

Gjest Mylian med twins
Skrevet

Samme her..Eller.. Jeg hadde myye renselse til de var 5 uker.. og når de var 6 uker så fikk jeg mensen.. .crapiola

Skrevet

Jeg har lest at all blødning innenfor 6 uker etter fødsel regnes som renselse. Jeg hadde også frisk blødning 3-4 uker etter fødsel.

Skrevet

håper du har rett, mi tesoro, at det er litt etterpåsleng-renselse :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...