tredjepåvei Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg lurer på om det er noen som har erfart det før? Jeg er veldig bekymret for å føde nå som jeg har blitt litt syk. Har ikke noe feber ennå heldigvis, ligger på 37.5. Men skulle gjerne ha tatt noe smertestillende for hodet, men tør ikke siden jeg kan føde når som helst. Burde jeg egentlig ringe føden? Er så usikker.... Er det noen som har noen råd eller tips om å bli fort frisk?:-)
ett til! Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 kan du ikke ta paracet pga at du kan føde når som helst?er du sikker på det?ring føden og spør,ingen grunn til å gå rundt med vondt i hodet og bli stressa av forkjølelsen din!
tredjepåvei Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 Ringte føden og de sa det var greit å ta smertestillende, og da gjør jeg det:-) Liker bare ikke ta sånt og spesielt ikke med babye i magen, men føler meg helt elendig. Dette er noe man minst ønsker seg så nærme fødselen altså. Får bare håpe jeg er frisk til babyen skal ut. Nå vil jeg heller bli frisk ennå føde akkurat nå. Er ikke så bra å være syk når man føder akkurat...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå