Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor er det sånn at mange skriver at dette må være ett tulleinnlegg,forumtroll osv? Tror faktisk at de aller fleste innleggene er sant jeg, fordi det finnes mange forskjellige folk der ute!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Det er jo nettopp fordi sånne som deg tror at alt er sant som gjør at det blir moro for forumtrolla å legge ut tull.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Fordi jeg selv har laget tulleinnlegg når jeg kjeder meg...
Cat.68 Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg trur at på seg selv kjenner man andre?? Jeg er ei av de som blir kalt naiv her inne fordi jeg altid tar utgangspunkt i at et innlegg er sant. Jeg har levd lenge nok til å vite at livet ikke er sort/vitt, og det noen kan tru er helt usannsynlig, faktisk er virkeligheten for noen andre. Men også jeg har selvsagt opplevd innlegg jeg mener skurrer, men allikevel svarer jeg (om jeg bryr meg å svare) Som om innlegget skulle være sant. Fordi, om jeg skulle ta feil i mine antagelser, så ønsker jeg heller å ha prøvd å svare hjelpende og saklig til noen som trenger det , en å sparke på noen som har det vondt nok fra før.Det medfører heller ikke noe tap for meg å ha vært medmennskelig unødvendig. Et eksempel man ofte bruker for å usannliggjøre noe er at man sitter da ikke på DIB/BIM og preker når noe trasgisk skjer........ Vel ,jo noen gjør faktisk det. Ibland kan det å skrive av seg det man ikke klarer å fatte, være akkurat det som skal til for å ta innover seg den virkelighet man har rundt seg. Et vennlig ord i natten kan være det som skal til for at man skal orke puste igjennom enda en dag full av utfordringer større en man burde være nødt å klare av. Så heller et godt ord for mye , en et for lite. Og er jeg i tvil trekker jeg meg heller unna .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå