Gå til innhold

da ser det ut til at jeg hører til her da...


lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Jeg har en datter på 1 år og har akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen. Vi har termin 25. august iflg bim.. Var delvis planlagt. Med det mener jeg at vi skulle begynne litt over nyttår, og bare ble litt slappe med prevensjon litt før (for dette tar jo sikkrt litt tid)... Og pang så satt det på første forsøk. Samme skjedde med oss sist. Jeg føler at det sitter bra, men leser jo om så mange som mister flere ganger, så tenker jo at det ikke skal gå an å surfe gjenom så lett. Bli gravid så fort og ingen aborter..

 

Sist hadde jeg så enormt stort behov for å skrike det ut til verden, men denne gangen skal jeg bare nyte nyheten innenfor husets fire vegger inntil jeg må fortelle fordi jeg enten er veldig dårlig eller at det begynner å synes.. Sist var det ganske tydelig veldig tidlig, for kroppen forandra seg ganske mye på kort tid.

 

Jeg har ingen symptomer enda, annet enn at jeg er trøtt. Bare venter på kvalmen, for det slet jeg veldig med sist.

 

Gleder meg til å følge dere videre i svangerskapet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei og velkommen hit! :)

 

Ja, kjenner til det der med å skrike ut nyheten! ;) Men det er nå litt kjekt å kose seg med nyheten og holde det for seg selv til en blir godt vant med tanken :) Jeg har igrunn lite symptomer jeg også, veldig åm i puppene, var noe kvalm, men det er jeg ikke så mye nå. Når begynte du å bli kvalm sist da? Jeg har ikke vært gravid før, men min mor var i veldig fin form gjennom begge sine svangerskap, så håper at jeg blir lik henne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...