Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Jeg som befinner meg i england, jeg har nå vært på tre dater med en herlig fyr som sier han er fotball spiller, fant ham ikke på internet, men jeg fant han nå.. med et ANNET navn, og han er manager for et lag. Og vel kjent her, forstår ikke hva han driver på med og er utrolig såret,, han skulle komme å besøke meg i Norge i januar. Helt utrolig.. Vet ikke hva jeg skal si til ham, er 100 prosent sikker på det er ham, sett han på youtube osv. Jeg som likte ham så godt
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 kan jo være at han ville finne ut om du likte han som den han er eller om du likte han pga navnet hans.... Liker du han godt uansett hva han hadde het eller vært, så kan du jo prate med ham om det. Skjønner godt at det ikke er noe morro å bli jugd for, men er sikkert ikke noe morro for han å ikke vite om damene er ute etter han eler den han er, hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Ja, hva i all verden....? Men, du har selvfølgelig ikke hatt sex med ham ennå, så du har makten på din side...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Det var jo han som skrøt av å være fotballspiller, så tror ikke teorien dinholder vann.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Jeg finner ikke ham som gift på internett. og jeg har en følelse på at han ville sjekke om jeg er gold digger, nei han har ikke prøvd å ha sex med meg heller.. Vi skal møtes i noen timer i morgen før jeg reiser og ta matbit, jeg skal la han få forklare selv hvem han er.. Jeg spurte jo om jeg kunne sjekke ham ut på internett og han sa han hadde ikke noe i mot det. men lyve om navnet hans synes jeg er litt alvorlig..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Kanskje han bare ville leke seg litt..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 til anonym 12:21. Å være manager for ett fotball lag er mer glamorøst enn å være fotballspiller vil jeg tro. Og siden han er ett kjent navn der borte så kan jeg forstå at han sa det han sa. Blir godt når du får pratet med han og funnet ut litt mer. masse lykke til med praten
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 nå ble jeg skikkelig lei meg... hi
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #15 Skrevet 20. desember 2009 Sannsynligvis... Men hvis du skal treffe ham igjen, så får han jo en sjanse til å forklare.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #16 Skrevet 20. desember 2009 Ok, fordi han virker ganske seriøst alt, litt rart å presentere meg for bekjente osv om han ikke vil bli tatt, så rart å komme å besøke meg i norge etter nyttår osv.. Ja men en ting er sikkert jeg vet hvem han er nå.. HI
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #17 Skrevet 20. desember 2009 Hvor gammel er du, og hvor gammel er han?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #19 Skrevet 20. desember 2009 Hvordan kunne han introdusere deg for sine venner uten å bruke sitt egentlige navn? Er de alle med på "svindelen"? Forstår godt at du lurer. Hadde nok trukket meg unna tror jeg.
Shamandalie Skrevet 20. desember 2009 #20 Skrevet 20. desember 2009 Var hele navnet falskt,eller bare annet etternavn?? Kallenavn kanskje, tenker f.eks. kaller seg Nick, men heter Nicholas?? Det er jo veldig vanlig der borte,er det ikke?? Ikke tro det verste først,han hadde vel ikke presentert deg for venner hvis du bare var et eventyr??
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #21 Skrevet 20. desember 2009 Vent med å si noe .Han vil nok finne ut hvordan du er for så avsløre sin ID.kansje han er redd du vil ha han fordi han er kjendis. La det få litt tid . Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå