Gå til innhold

Hvordan går det?


Marius og Jonas!

Anbefalte innlegg

Hvordan er formen deres, jenter? Og humøret?

Ikke lenge til det er vår tur nå!!! Desember går jo så fort! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

her går det egentlig bra.. men kjenner at jeg begynner å bli tung og litt lei nå.. Er ekstra tungt når man har en 2 åring i tillegg.. Sliter og veldig med kynnere for tiden... men er bare en mnd til termin så...

 

Føler at babyen snart kommer nå... Samboren min tror han kommer i neste uke.. men får håpr han holder seg inne til Januar hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! =)

 

her har alt gått veldi fint! har slitt med ryggsmerter og smerter i skuldrene de siste ukene, så går sykemeldt nå. Bare noen få dager til permisjonen tar over=D

 

Sånn humørsmessig er eg i godt humør.. blir litt lettere sliten og lei eneste. Tok meg selv i å gråte til en reklame på tv her hinn dagen=p Samboeren min mener eg er i bedre humør nå enn hva eg var før eg ble gravid.

 

Tida går kjempefort! Er jo jul og alt nå, og så er det nyttår, åsså plutselig er det termin! =D Gleder meg bare veldi til å få se lille jenta mi no!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dager igjen i dag og pr.deff dagsventende. Har litt blandede følelser. På en måte vil jeg jo bare at fødselen skal starte NUH! Men, samtidig vil jeg gjerne feire jul uten babyen som automatisk tar mye oppmerksomhet i begynnelse. Hvis har fremdeles er inni magen min, får jeg jo nyte synet av 5åringen og 3åringen på julaften:) Og det er jo beste for lillegutt hvis han blir et 2010barn i stedet for et 2009barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det går ok; så glad vi har jul innimellom; litt andre ting å tenke på! Bare 12 dager igjen til termin! Er veldig sliten og føler meg veldig tung, særlig å få på vinterstøvlene alene og kler på en 3 åring som er veldig trass! Gleder meg sååå mye å få mulighet å ligge på magen og ryggen igjen. Selv følgelig også for å se på den lille gutten som kommer til verden...det blir utrolig koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Formen er bra. Har igjen 5 uker til fødselen nå. Svangerskapet har gått veldig fort syns jeg. Humøret er ganske bra men begynner å bli litt lei nå. Skal bli godt å bli ferdig. Men hadde omgangssyke i går og det unner jeg ingen når man går gravid. Følte magen skulle vrenge seg helt og babyen ble stressa. Men det er over nå. Lykke til damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det ganske bra. 17 dager igjen til termin nå, og jeg holder meg forbausende bra i forhold til tidligere svangerskap. Men dette har vel noe med nyttår å gjøre tror jeg. Har en periode tidligere (for en mnd siden ca) vært veldig lei, men nå er jeg mest redd for at det skal starte før nyttår. Har en del kynnere eller smårier så jeg tar det med ro og håper det ikke er noe på gang. Jul får bare være jul dette året her. Forrige fødsel kjente jeg nesten ikke riene, så jeg er ganske nervøs hver gang jeg kjenner en eller annen form for sammentrekning - vil helst at babyen skal bli født i 2010, både hans og storesøskens skyld....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...