Gå til innhold

hvordan gjør dere rent vaffeljernet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare tørker med en klut? Kan jeg ha på litt zalo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tøker med en klut og skraper bort skroper ol. med en kniv eller en gaffel.

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

e gjorde som ho over her før, men syns det var så vanskelig å få det skikkelig rent. Det e gjør nå, er å varme skikkelig opp hjernet. Ta ut kontakten ta en gjennomvåt klut med litt zalo i, og legg den flat i hjernet. Lukk hjernet og dampen vil fjerne og løse opp fett som sitter i sprekkene=) funker kjempe bra. Men skal være veldig mildt såpevann da;P

Gjest Odin ♥ Tiril_min♥
Skrevet

e gjorde som ho over her før, men syns det var så vanskelig å få det skikkelig rent. Det e gjør nå, er å varme skikkelig opp hjernet. Ta ut kontakten ta en gjennomvåt klut med litt zalo i, og legg den flat i hjernet. Lukk hjernet og dampen vil fjerne og løse opp fett som sitter i sprekkene=) funker kjempe bra. Men skal være veldig mildt såpevann da;P

Skrevet

Jeg børster bort smuler med litt kjøkkenpapir, og mens jernet fortsatt er varmt legger jeg i en tredobbel kjøkkenpapir og lukker igjen. Papiret suger til seg overflødig fett, og mer rengjøring enn det er i grunnen ikke nødvendig, synes jeg.

Skrevet

Jeg har en oppvaskebørste som jeg kun bruker på vaffeljernet. Super effektivt! Jeg bruker ikke vann på jernet. Holder lenge med bare å skrubbe med oppvaskebørsten, før jernet er blitt kaldt :)

Skrevet

Jeg børster bort det verste med ei fille eller papir og så bruker jeg Wilfas vaskevaffel.

½ dl vann

1 dl hvetemel

2 ss salt

Bland dette og stek vaffelen som vanlig og tørk med papir når du er ferdig.

Skrevet

Vi putter hele i oppvask-kummen, og bruker zalo, vann og børste. Og bare lar det lufttørke før jeg setter i kontakten såklart.

Skrevet

Hehehe Nei, den vaffelen er ikke til å spise. Den bør nok kastes etter steking.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...