Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Bare tørker med en klut? Kan jeg ha på litt zalo?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Tøker med en klut og skraper bort skroper ol. med en kniv eller en gaffel.
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 e gjorde som ho over her før, men syns det var så vanskelig å få det skikkelig rent. Det e gjør nå, er å varme skikkelig opp hjernet. Ta ut kontakten ta en gjennomvåt klut med litt zalo i, og legg den flat i hjernet. Lukk hjernet og dampen vil fjerne og løse opp fett som sitter i sprekkene=) funker kjempe bra. Men skal være veldig mildt såpevann da;P
Gjest Odin ♥ Tiril_min♥ Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 e gjorde som ho over her før, men syns det var så vanskelig å få det skikkelig rent. Det e gjør nå, er å varme skikkelig opp hjernet. Ta ut kontakten ta en gjennomvåt klut med litt zalo i, og legg den flat i hjernet. Lukk hjernet og dampen vil fjerne og løse opp fett som sitter i sprekkene=) funker kjempe bra. Men skal være veldig mildt såpevann da;P
Himmel og hav Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Jeg børster bort smuler med litt kjøkkenpapir, og mens jernet fortsatt er varmt legger jeg i en tredobbel kjøkkenpapir og lukker igjen. Papiret suger til seg overflødig fett, og mer rengjøring enn det er i grunnen ikke nødvendig, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har en oppvaskebørste som jeg kun bruker på vaffeljernet. Super effektivt! Jeg bruker ikke vann på jernet. Holder lenge med bare å skrubbe med oppvaskebørsten, før jernet er blitt kaldt
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Jeg børster bort det verste med ei fille eller papir og så bruker jeg Wilfas vaskevaffel. ½ dl vann 1 dl hvetemel 2 ss salt Bland dette og stek vaffelen som vanlig og tørk med papir når du er ferdig.
bunnie Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Vi putter hele i oppvask-kummen, og bruker zalo, vann og børste. Og bare lar det lufttørke før jeg setter i kontakten såklart.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2009 #10 Skrevet 21. desember 2009 Hehehe Nei, den vaffelen er ikke til å spise. Den bør nok kastes etter steking.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå