Symbio Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 I mange dager har det vært meldt snø i hele landet, til jul.. Å jada, det snør, på østlandsømr.. Her i nord hvor jeg bor har det ikke vært samme nedfallet. Kjenner jeg blir irritert over stadige meldiger om at "hele landet" skal få ditt, å datt. For det virker som om hele landet er oslo og omeng..Mulig jeg irriterer meg ekstra nå når jeg er gravid å hormonell, men vet at jeg har irritert meg over det før.. men for de som undrer over hva for slags innlegg dette er, så Ønsker jeg også snø til jul! Helst 2 meter!! *ønske ønske ønske*
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Jeg bor også i nord og vi har snø. Har hatt snø i over en uke og har allerede testet sparkeføret;) Snøen kommer nok til deg også til jul. Bare vent og se:)
Symbio Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. desember 2009 Tja, vi har jo også noe som ligner på snø.. men i form av is.. glatt is.. Å typisk hvis det er meldt nedbør at vi har hatt +grader, Hver gang! For så å fryse over men herlig blankhet.. sukk... ifl værmeldinga ser dette dårlig ut.. All I Want For Christmas is Snow!
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Var ganske glatt her (nordre Nordland) også en stund, men så kom snøen og nå ligger den kram og fin. Får bare håpe den holder seg i fire dager til;)
magnhild81 *fødeklar* Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Vi har fått en del snø her på sør-vestlandet, en del og en del, ca 30 cm hvilket er mye til å være her, vi bruker nemlig nesten aldri å få snø før bort i mot slutten av jan. og feb. Vi hadde hvit jul i 2000 og i 2001 men har ikke hatt det siden, så dette blir super koselig. Dette synes jeg på trots av jeg har bekkenløsning med gangvansker, men jeg elsker snø, ikke slaps som vi bruker å ha, men SNØ.
sunnill Skrevet 23. desember 2009 #6 Skrevet 23. desember 2009 passe mengde med snø i telemark.og fornøyd med det.ingen ordentlig jul uten snø.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå