Gå til innhold

Nå er jeg virkelig stressa her ..............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ikke fått maten i hus eller kjøpt juletre enda. Har igjen og kjøpe tre,fire julegaver også. Flere så er stressa her ????

Men vi skal på shopping i mårra :):):) Håper bare vi får tak i det vi trenger da vi kommer i siste liten .... hihi ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har ikke handlet maten, ikke juletreet, og har igjen ca 25 julegaver.

Ittno stress. Det er søndagsåpent i dag, nattåpent på Gulskogen på tirsdag (ta deg en tur, masse timestilbud!) og juletrær, ja, det er jo faktisk bare et tre, ikke vanskelig å få tak i det. I fjor kjøpte jeg juletre kl 21 på lille julaften!

Skrevet

hehehehe...må le av deg :))

Jeg hadde fått panikk om jeg skulle kjøpe juletre kl.21 på lille juleaften for da er det ferdig pynta. Ser på hovmestern jeg da snuppis ;)

Ja det var bra du sa, da må jeg en tur på Gulskogen på tirsdag:)

Skrevet

Jeg gidder ikke stresse. Tok med meg øks baki bilen i tilfelle;) Haha

Ble litt stressa til slutt da, siden alle som hadde åpent IKKE hadde tre som var slik jeg ville ha det. Jeg holdt nemlig på i over 4 timer før jeg fant det treet jeg ville ha!

Men det er da ikke noe å stresse med, jula kommer jo uansett, lite å få gjort med det!

Og jeg har noen thujaer ute som kan funke som juletre om jeg skulle bomme på trehandlingen:p

Skrevet

Lurt og kjøpe treet i morra i allefall, eller i kveld. De har jo åpent hver dag disse juletreselgerene! :o) det er lurt å ikke dra treet rett fra kulda og inn i stua vet dere :o)

Men det skal sies at tre, fire gaver igjen ikke hadde gjort meg stressa..Men 25 hadde helt klart gjort meg lettere svett! :o) hehe...

Skrevet

ikke noe å stresse med..begynner en å tenke på alt en skulle gjort,så kan en bli helt matt...

her er ikke maten i hus, ikke juletre,også har jeg masse å vaske :-(

men jeg tror jeg har god hjelp av mannen i dag, hvis det bare kunne slutte å snø...er snart så mye at en må måke her....

Skrevet

Neida, det er ikke gaver jeg har tenkt å legge allverdens ettertanke i.

Regner meg å ferdigstille ca 20 av dem på Nille:p

Jeg er ikke så veldig glad i svigerfamilien min i år, og den er STOR... HAHA. *slemme Tilla*

Skrevet

Omtrent sånn her også, men stresser ikke :-) Til tirsdag skal jeg være helt i mål med det meste, så da blir det 2 hele dager på å kose seg med de siste forberedelsene og kjøre ut gavene til de rundt her :-)

Skrevet

Vi har fått treet i hus, har stått til tining i stua i natt, men huset ser bomba ut, må ryddes og vaskes, julematen må handles osv. Jeg har vært sykemeldt den siste uka pga. fall på isen (datt med bakhodet rett i isen), mannen humper rundt på krykker (datt også på isen) og idag blir snuppa mi 4 år, så vi hadde barnebursdag igår, hadde det heldigvis ikke hjemme, det hadde jeg ikke orka!! Bor langt borte fra familien, så det er ikke noe hjelp å få noen plass heller, men vi fikser vel dette tilstutt kan jeg tenke meg.......

Skrevet

Mat har vi i hus, men noe må kjøpes. Vi skal ikke være hjemme på julaften, så det er ikke noe å stresse for pga maten. jeg jobber i matbutikk, så skal klare å få med meg det vi må ha.

Gubben har en gave igjen å få ordnet, men det får han ordne med selv siden han ikke får ut fingeren. også må jeg sende han til byen idag for å hente bildene vi har fremkaldt, slik at jeg kan få rammet inn og pakket inn de siste gavene. Førsteklassebildene kom så seint at jeg nesten ble stresset over at jeg måtte finne på annet til halve slekta.

Men det som stresser meg litt er å få huset ryddet og vasket ferdig. Jeg har vasket før jeg pyntet, men vi har svarte møbler så jeg må tørke støv igjen og ungene(og gubben) har rotet godt her. og idag er jeg ikke hjemme. Og så skal hu eldste i huset ha barnebursdag med overnatting på ons. Og de skal sove i kjelleren, som jeg har brukt til å legge fra meg alt og ingenting. Jeg sa ifra til gubben at jeg ikke har tid til å få i orden der nede, men de skal vist sove der nede. og han skal rydde, som bare jobber frem til da...... Han får ordne, jeg orker ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...