Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Vi reiser bort til besteforeldre lille julaften. Kommer hjem om kvelden 27 des og drar på hytta 29 des
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 ja,definitivt..hvis dere ikke skal ha juleselskap 28. da? regner med det er juletre på hytta
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Ikke nå som vi har større barn, men har du barn under to år så ja, da hadde jeg droppet det i alle fall ;-) Har du større barn så kjøp en liten edelgran som ikke feller, og plasser på et hjørnebord eller lignende så det kommer litt opp i høyden. Da er det like pent når dere kommer tilbake..
Shamandalie Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Vi har gjort slik i 2 år (annenhvert) å har kutta ut treet uten nevneverdige problemer av det =)
Shamandalie Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Jeg hadde droppet det uannsett hvor store barna var jeg...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Barna er 3 og 5 år gamle. De skal være med å pynte stort juletre hos bestefar på lille julaften og vi blir jo der i 5 dager. Vi får 1-2 dager hjemme i romjula og drar som sakt på hytta 29. Vi blir på hytta til over nyttår og kommer ikke til å ha juletre på hytta. Jeg orker ikke dra med julepynten dit opp. Hi
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Da ville jeg droppet det. De får julekosen og forbredelsen med pynting hos besteforeldre og det er det som er viktig i mine øyne, å gi dem noen gode minner og tradisjoner. Treet som er/ikke er hjemme blir det jo ingen stor glede av uansett når dere ikke er der mer enn noen timer.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Gutten min og jeg skal ikke ha juletre hjemme. Vi drar til foreldrene mine lille julaften. Blir med og pynter treet der ) Så blir vi der til rundt 27. vi også. For så å dra tilbake igjen noen dager seinere. Han er 2,5 år.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg ville ha droppet juletreet. De får jo pynte tre allikevel selv om det ikke er hjemme. Ta heller og pynt med en del annet julepynt på hytta. God jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå