Gå til innhold

Ok, hjelp! Datter på 11 mnd som har endret helt adferd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en datter på 11 mnd som plutselig har begynt å hyle HELE NATTEN. Hun sover med smokk, og det som skjer er at hun våkner hvert femte minutt - setter seg opp i sengen og tar ut/mister smokken og begynner å hyyyyyyyyyyyyyle, og kan holde på i timesvis og når hun roer seg så går det liksom femten minutter så er det på'n igjen. Dermed er hun utslitt og sover kanskje bare ordentlig i 1-2 timer i sengen min på morgenkvisten. Hun roer seg ikke i min seng heller tidligere på natten så tror ikke det er problemet, og hun har egentlig alltid sovet i sengen sin. Nå gråter hun hele dagen og natten pga trøtthet og jeg ANER ikke hva jeg skal gjøre, er alene med to barn så er veldig sliten selv. Har lyst til å slutte med smokken for mistenker den gjør det lettere for henne å våkne, men hvordan ta fra en på 11 mnd smokk når hun ikke klarer å sovne uten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har ikke vondt noe sted da? Tenner, ører feks?

Skrevet

det virker egentlig ikke sånn, men kan jo ikke utelukke at hu klør i tennene.. skal prøve å gi en paracet i kveld og se om hun sover bedre. Om hun blir løftet fra sengen blir hun stille med en gang, så virker ikke som det er så veldig vondt.

Skrevet

cocochin - det høres jo egentlig ut som om hun kan ha fått øreverk, da letter jo trykket når hun blir løftet opp.

Prøv å heve sengen i hodeenden, og dersom hun ikke bruker pute er kanskje en liten babypute på tide nå?

Skrevet

tillab : tusen takk for svar. Hun bruker allerede pute, og de siste dagene også en liten babydyne i hodeenden for å heve hodet, tenkte kaskje hun ville trives bedre da, men neida. Føler nesten hun plutselig har fått sove- sengeskrekk.

Lurer mest på hvordan få tatt fra henne smokken uten at det blir helt katastrofe, den smokken har voldt mer skade enn glede her i heimen, oppe ørten ganger for å dytte smokk om natten, helt siden hun ble født. Hun er 11 mnd og leter IKKE etter smokken selv, og om hun skulle finne den så er hun allerede sur fordi hun har våknet og hyler likevel...

Skrevet

Hvis det ikke blir bedre ville jeg tatt henne til legen for å sjekke ørene hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...