Gå til innhold

Julegave til mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har blitt diskutert opp og ned i mente før, men en gang til!

Jeg hadde verdens beste ide, nemlig en kikkert, siden han skal på safari i fem uker, men tror dere ikke svigermor har kjøpt det og. Så da må jeg finne på noe nytt og det skulle liksom være den "beste presangen" i år.

Jeg eier ikke fantasi og klær er helt uaktuelt å kjøpe til han, det er kjedelig!

Hva kjøper dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stige! Hver gang det er snakk om: nå skulle jeg hatt en stige, jaja jeg får kjøpe det neste gang jeg er på butikken. Så skjer det aldri, :-) Så nå har jeg kjøpt det, parkert den bak garasjen, men pakkebånd på, som jeg skal surre rundt huset et par ganger og inn i gjenom verandadøra med pakkelappen festet på, og legge den under juletre :-)

Skrevet

Nintendo DSi - litt nyere utgave av DS.

Skrevet

Teknikkkurs på langrenn, sjokkis (ønsker seg), skilue og skihansker. Og kanskje et ligg om vi får en stille stund i jula... hehe... Ikke ofte det er action på den kanten her så da blir han sikkert glad. :D

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ei knakende god hodelykt? For det blir jo sabla mørkt om natta i safari-land.

Skrevet

Vi gir hverandre en kjærestetur til Praha i mars :D Som vi gleder oss!!! Men skal også gi noe til hverandre under treet, og fra meg blir det klær ;) Ikke kjedelig hvis han trenger det! Og det er mye bedre å gi han noe "kjedelig", som han faktisk trenger enn å kjøpe noe han hvertfall ikke har bruk for :))

Skrevet

Jeg har kjøpt en bok (aftenpostens forsider gjennom hundre år) og en medisinboks (den de har på kremmerhuset) som jeg har fylt opp med masse forskjellig; undertøy, godteri, tegneserier o.l. Medisinboksen trenger vi nå som Bo begynner å åpne skuffer, og boka har han snakket masse om - så ingen store og spennende overraskelser fra meg i år gitt.

Vi har nettopp vært hos fotografen med Bo så julegaven til hverandre er _egentlig_ et stort, innrammet bilde derfra.

Andre tips kan jo være noe godt å drikke (rødvin, whisky, osv), gavekort/biletter til en forestilling m/middag i forkant, minireise, abonnement på et blad, verktøy - eller gavekort på verktøy, ny og god pute. Du kan jo være litt egoistisk å tenke noe til hjemmet, som også du ønsker deg ;)

Skrevet

Jeg har kjøpt stor, god og myk dundyne til mannen. Han trenger ny, så da kan han like godt få det i julegave. Ikke så veldig spennende kanskje, men...

Ellers er tips: En weekend et sted bare dere to, en bok om det landet han skal til (evt video, kart etc), noe annet han trenger til turen? (f eks klær, utstyr etc?)

Hmm, julegaver til voksne blir vanskeligere og vanskeligere syns nå jeg... De fleste har råd til å kjøpe det de trenger når de trenger det, og har derfor ingen spesielle ønsker til jul... Litt frustrerende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...