Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. desember 2009 #1 Skrevet 20. desember 2009 Hele denne (unnskyld) forbanna drittuka har vært preget av sykdom. Startet med Daniel som kastet opp kl 04 tirsdagsmorgen. Så ble jeg dårlig og kvalm. Etterfulgt av samboeren. Jeg fikk etterhvert feber og ørebetennelse. Jeg våknet opp igår, og var KVALM og måtte kaste opp. Sov omtrent hele dagen og halve natten. Jeg følte meg frisk og pigg når jeg måtte ut av sengen. Tok en dusj og spiste mat.. Endelig tenkte jeg! NÅ er vi ALLE friske!! Daniel har ikke kastet opp på 36t. Meeeeen, for 1.5t siden kastet han.. ER DET MUUUUUUULIG??!?! *River meg i håret og er siiiiiiiiiiiiint* Stakkars lille gutten min har vondt i magen sin og vrir seg.. *La han bli frisk fort, please* Tilogmed hunden kastet opp istad... Ikke slik vi hadde forestilt oss, skulle egentlig vært i Åfjord og hatt en hyggelig før-julstid med familien min jo. *Måtte bare syte og klage og få det uuuut* ;o)
Sessa ruger igjen... Skrevet 20. desember 2009 #2 Skrevet 20. desember 2009 Føler med deg! I fjor hadde vi sykdom i hele desember. Var såvidt friske på julaften før det begynte på igjen i romjula. Det var antibiotika i huset konstant fra 15. desember til 15. januar. Tenkte at i år skulle det bli anderledes, men jommen har det ikke blitt akkurat likedan. Begynte allerede i slutten av november i år. Nå ser det ut til at vi skal klare å bli friske til julaften i år igjen, men jeg er spent på romjula. Ish, skulle ikke vært lov å bli syke i forbindelse med jula. Juleforberedelsene har det blitt så som så med. Jeg er den eneste som ikke har vært sengeliggende, mannen har ligget mer eller mindre hele desember. Vært på jobb kun 4 dager. Jeg har fortsatt ikke fått pyntet ferdig, pleier jeg å være klar med i begynnelsen av mnd så jeg kan nyte det leeeeenge, julegaver som skulle lages sitter jeg fortsatt med på kveldene nå. Phui! Håper Daniel bare måtte få ut siste gugga og at dere er friske igjen i morgen! *trøsteklem*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå