Gå til innhold

"Gratulerer med dagen, snuppa". Er han utro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en rekke innlegg der menn har blitt avslørt vis fb, har jeg gått hen og sjekket min manns. Ingen store mistenkeligheter på innboks, men et sted skriver han "Gratulerer med dagen, snuppa. Kos deg!", til et eller annet kvinnelig menneske.

Hvordan tolker man det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt uskyldig. Har en kollega som stadig kaller meg snuppa og han er homo. Din "sjekking" av hans innboks er ikke like uskyldig, faktisk, men deg om det.

Skrevet

En på jobben min kaller alle konsekvent snuppa og kjære. Kjempekoselig. Og alle vet jo at han elsker kona si mer enn noe annet. Det er bare hans måte å være på. Jeg kaller de fleste venninnene mine snuppa og sexy, men det betyr ikke at jeg er utro.

Skrevet

Dette tror jeg du kan ta helt med ro :) Hadde han vært utro ville du nok funnet noe annet enn dette! Så sov godt i natt :) Skummelt hvor paranoid man kan bli av å holde til her inne...

Skrevet

tenker at det ikke trenger å bety at han er utro. jeg har en kollega som alltid kaller meg snuppa. Han er gift og jeg er samboer... har aldri vært noe mellom oss.

Skrevet

Fetteren min kaller meg for snuppa hehehehe tror du kan puste ut:)

Skrevet

bare enda et bevis på hvor god påvirkning dere kjerringer her inne har på hverandre.

Skrevet

Herregud, det tolkes helt nøytralt! Både jeg og typen min kaller venner og venninner for snuppa/sexy eetc....uten at det har noen betydning.

Så slapp helt av!

Ikke la deg påvirke av de mange paranoide og overhysteriske damene her inne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...