blond Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Du fortjener ros! Du har holdt løpet i gang her på bam i høst og lengre enn det og, du legger inn nye innlegg når det begynner å bli tørt her inne og det setter mange pris på! Det er ikke alltid lett å holde det i gang her inne og da er det deilig når det ligger nye innlegg og svar når en titter innom her. Ofte ligger det innlegg fra deg. Vil derfor si tusen takk for at du ikke har gitt opp, men fremdeles trives her inne og ikke rømmer til andre steder med høyere tempo! Hilsen
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Hei i natten:) Så koselig medling å få. Var koselig å høre. Takk takk. Ja her trives jeg godt, og prøver å gjøre midt for å få litt liv her ja.. Og er veldig koselig når så mange svarer på tråder. Her blir ingen/få tråder stående ubesvarte. Du er god du og da, Blond! Er mye aktiv her selv, og det er superflott!! Syntes også det er bra når det ligger nye innlegg og svar når en titter innom igjen etter en dag eller to pause..
blond Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har hatt mange pauser i løpet av høsten, er gått over til å bli periodebruker, men leser stort sett alt som blir skrevet. Fortsett å heng her inne, du!
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Ja jeg er heller ikke inne her hver dag lenger. Og er faktisk inne av og til og leser uten å svare. Så det går litt i perioder. Men liker å komme tilbake til at det har skjedd noe og da hjelper det å ha lagt noen nye tråder selv, for da har de ofte blitt besvart:) Og noen nye tråder har kommet til..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 jeg signerer den.... Jeg er også innom så og si daglig, og ALT blir lest..... men det er ikke alltid jeg føler for å svare eller skrive noe.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå