Gå til innhold

To tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå 32 uker på vei,har også ei lita ei på 13 mnd.hehe ser for meg at ting blir hektisk,men jeg gleeeeder meg masse.

Flere her med to tette? Jeg har også verdens beste storegutt på snart 9 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et greit opphold til mini i magen (yngstemann hos meg blir nesten 3,5 år før babyen kommer), men har to tette fra før. De er 4,5 og 3 år nå, og nå syns jeg det er helt supert å ha dem så tett. Det blir nesten litt som tvillinger, fordi de er så såpass samme nivå i lek og utvikling, og de leker utrollig fint i sammen! (eller for all del: Krangler også så busta fyker, hvis de har en sånn dag....)

Litt slitsomt i begynnelsen , spesiellt siden jeg hadde begge hjemme, og minsta fikk kolikk, men det tror viktige stikkord er: Ha gode rutiner, og fire på kravene i forhold til husarbeid osv. ;o)

Vi koste oss mitt oppi alt, og hadde en fin tid.

Skrevet

Hei.

Jeg er 33+1 og har ei lita jente på 11 mnd i dag :) Tenker også at det skal bli hektiske tider fremover, men tror det blir artig for dem i lengden. :) Nå er jeg allikevel så godt inn i bleiebytting, våkennetter osv osv osv så kan jeg jo bare fortsette. :)

Gleder meg stort til lille gutt kommer! :)

Skrevet

Jeg er 28+4 og har ei tulle på 11 mnd. Blir ca 14mnd mellom de!

Skrevet

Jeg er også 32 uker påvei og har en liten prins på 13 mnd(faktisk idag) .. Rekner også med d blir veldig hektisk til og begynne med, men gleder meg kjempemasse :) tenk hvor kjekt de får de i lag tilslutt :))

Skrevet

Er jo relativt "mange" av oss da.... Min ble 11 mnd for en uke siden- termin i mars ;)

Skrevet

Morsomt å se at det er flere her med tette.

Noen ganger tenker jeg litt HJELP hva har vi gjordt,planlagt to tette liksom :)

Men gleder meg kjempemasse og vet at de kommer til å ha masse glede av hverandre! Er så rart og tenke på at om to mnd er jeg TRE-barnsmor hehe.

Skrevet

Ja, var ikke mye planlagt her.... var vel bare "sløvskap" og troen på at "man kan jo ikke bli gravid når man ammer...." haha...:D

Men men- like velkommen allikevel....

Snart 3 barnsmor her å.... hvor er tiden blitt av...;) Ei på 8 da- såh hun er jo flink å hjelpe til... Så da ble man ferdig til man var 30 allikevel...med gooood margin...;))

Skrevet

hei. har en på 17 mnd, og hadde lyst på en til ganske raskt.

Er nå 30 uker på vei med tvillinger, så litt utenom det vi planla;)

Men gleder oss veldig mye!

Skrevet

Jeg har ei lita pia på 1,5 år, blir 20 mnd mellom di. Hadde sett for meg kanskje 3 år i mellom, men så viste testen seg å være positiv. Gleder meg, men er samtidig veldig spent på hvor hektisk det blir.

Skrevet

Hei alle sammen! :)

Så gøy å se at der er flere i "samme båt" her..hehe :)

Jeg har skrevet et innlegg på din baby ang. det å holde litt kontakt med flere som venter to tette... Føler det kan være kjekt etterhvert, mtp. det man lurer på, ting som dukker opp, noe som er slitsomt osv...

Jeg har ei storpie som blir 7år i mars og ei litapie som straks er 14mnd.

Min termin er den 24.januar, så det blir evt. nesten 15mnd mellom de om hun kommer til termin (venter jente nå også) :)

Sååå, om ikke så lenge blir jeg også 3barns mamma gitt! Må si det er en vemodig følelse det å få barn så tett, men jeg har allerede brettet opp armene, og har bestemt meg for at det må gå bra. Tror det er et fint tips som nevnt over her, at man må være tålmodig, ha gooode rutiner (om kan klarer det..) og kanskje fire litt på kravene rundt husarbeid etc.. ;)

Vi får se.... jeg er i hvertfall veeeeeldig spent, men merker at for hver dag som går nå så gleder jeg meg bare mer og mer... :)

Lillejenta på snart 14mnd er forøvrig ei selvstendig lita jente (vel, så selvstendig de kan være når de er såå små da..hehe) Liker litt egentid på gulvet med bøker og leker, og er opptatt av å lære.

Spent på hvordan det blir mtp. søskensjalusi....

Tenker det hjelper mye med ei meget populær storesøster for hennes del, her hjemme også.. Ingen som er morsommere å leke med enn henne.. :)

Tror det vil dempe litt søskensjalusi også..så får man ellers bare ta det som det kommer.

Skal forøvrig ha begge småjentene hjemme sammen med meg..

Håper lillejenta i magen er ei bedagelig lita frøken, som slår seg godt til ro her hos oss når hun kommer. :)

Er veldig spent på om jeg går til termin el. ikke...... spennende!

Skal i hvertfall komme meg over til 2010. hehe

Dette ble litt langt gitt.huff... litt "pratsom" når det gjelder tanker rundt det å få to tette.. ;)

Lykke til alle sammen! :) og goood jul.

Skrevet

Så moro trekløver.

Hadde definitivt vert gøy og holde kontakten.

Jeg er veldig spent mtp søskensjalusi jeg også,storegutt på 9 er jo veldig god og snill,men er nok hardt og bli bror til to småjenter etter å ha vært alene så lenge.

Jeg skal også ha begge hjemme,gleder meg veldig.jenta mi er bare så god om dagen,snille jenta til mamman sin.Hvis nr 3 blir halparten så god og snill som de to andre så blir det bare vellstand her!!

Skrevet

Jeg har En på 3 år, og En som er 1 år og 4mnd når lillejenta kommer i februar :) blir nok litt hektisk.. da begge de kommende storebrødrene er hjemme med meg :)

Skrevet

Jeg har 2 gutter på 5 og 4 år,det er 13 mnd imellom dem,det har gått fint. Nå kommer nr 3,og det blir kjempekos:-)))

Skrevet

Heisann alle sammen:)

Gratulerer alle sammen! Det er jo stas:) Jeg har en liten en på ni måneder, og skal ha nestemann i mars, så her blir det akkurat ett år mellom de to:) Er veldig spent på hvordan det skal gå, og håper virkelig jeg ikke sliter meg helt ut da. Vet det blir slitsomt, men jeg tror også de to skal få mye glede av hverandre. Gutten min er en skikkelig mammadalt, så det jeg er veldig spent på i førse omgang er hvordan det skal gå å amme (som tar så mye tid i begynnelsen) med en ettåring som bare vil til mamma. Noen som har tanker/erfaringer om dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...