Gå til innhold

jeg hater søndagsmiddager hos svigermor.

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har ingen ting i mot hun.men syns det er kjedelig.å broren til min samboer er jeg ikke helt på nett med.ikke en type jeg hadde pratet så mye med hvis det ikke hadde vært for disse søndagsmiddagene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå lengter jeg etter de kjedelige middagene hos svigerforledrene........

Men nå er svigermor død............. Det er trist !!

Skrevet

Jeg HATER de ikke,men syntes de er dørgende kjedelige...men,men så velger jeg jo selv å takke ja,så må bare tåle det!

Skrevet

Hater var vel feil ord.Men syns det er kjedelig.Har ingen ting å prate om bare vær å vind..

Skrevet

samme her..det er INGENTING å snakke om,vi er rett og slett ikke på nett

Skrevet

Det har nok noe med alderen din å gjøre, tipper du er under 25...

Skrevet

Hahaha.... det er det utroligste.. Det er DIB!!!! Alltid noen som må fremheve at de unge mødre/fedre er de som har de meningene som er "feil" i henhold til Dib-politiets lov...

Gosh... hver gang jeg er innom her skjønner jeg hvorfor det blir sjeldnere og sjeldnere....

Skrevet

Vær glad du har familie som vil være sammen med deg.

Skrevet

Sant det blond.Jeg burde være glad for det.Var vel litt i det negative hjørnet i stad.Syns ofte ting er tungt å kjedlig ..Også har jeg en mor som gjør alt for meg å en hjelpsom bror å en fin unge..Ikke alle som har det..Fin unge har de vel.men det andre

Skrevet

Hehehe, helt enig med Sienna..

Jeg er 20, stortrives sammen med svigermor og i familieselskapene.

Skrevet

Men det må jo være lov å komme med utkast på en dårlig dag...det mener hvertfall jeg. tror nok hi er glad hun har en familie:) la oss nå ikke ta nattesøvnen fra hverandre,nå var det endelig en fredelig stemning her på BIM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...