Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Har bare prøvd noen få bleier fra 1. pakken. Men synes det stinker så veldig med urin. Er det flere som har merket det?
Glad_mor_85 Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 merker det ikkke fra Libero, men fra First price og euro bleiene stinker det bare syyyykt vondt, Lukter ikke så godt av liberoen nå, men det er fordi minsten går på peniccillin så det stinker det Men synes ellers de er greie. Har du nettop byttet over kanskje??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Har det ja. Pampers har vært en klar favoritt, men nå har vesla blitt så urolig under bleieskift at det rett og slett var umulig å prøve å klistre igjen en bleie på rett plass. Så da ble det bedre med en "truse" jeg bare kan tre på
Glad_mor_85 Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 er sikkert annerledes i starten, jeg synes også pampers luktet rart da jeg prøvde den. Men Libero er suveren god og lekker svært sjelden. Og ja kjenner meg igjen i det du sier. når de ikke ligger på ryggen mer, er det bare å gi opp de andre bleiene
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Jeg syns også det er mer fremtredende urinlukt med Libero enn med Pampers. Det er lukt med Pampers også, ikke akkurat urinlukt og ikke så intenst som med Libero. Men med Pampers er det mer at jeg stadig mistenker at han har bæsja uten at han har det, men det lukter ikke direkte bæsj heller.....hehe, litt vanskelig å forklare lukta bare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå