Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Må begynne med å si at jeg lider av overdreven helseangst/hypokondri. Nå har jeg vært småklein i 4 dager. Ikke sengeliggende,bare litt ute av form/forkjølet. Men da begynner jo tanken på svineinfluensaen å kverne godt oppi hodet. Jeg har vært ganske tungpusten disse dagene,men problemet er at jeg klarer ikke å sortere om det er pga angsten,eller om det rett og slett er pga influensaen (som jeg ikke vet om jeg har engang). Jeg har ikke hatt feber,ikke vondt i hodet,ikke vondt i halsen og ikke vondt i muskler og ledd. Kun vært litt uffsen i formen rett og slett. Nå tør jeg ikke gå og legge meg,fordi jeg er så redd for hva som skjer. Kan det være svineinfluensa og tungpusthet pga dette,når ikke jeg har et eneste av standardsymptomene? Kan man bli tungpusthet av "vanlig" uffsete form? Eller er det rett og slett bare nervene som spiller meg et (forferdelig) puss? Håper noen tar seg tid til å svare.
Tommage♀♂ Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Helt umulig for oss og svare på, men jeg ville sagt nei; det er ikke SI.
mammaen til Odin Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Kjære deg, slapp av!! Prøv å senk skuldrene, pust med magen og slapp av. Tenk logisk. Du har jo ingen av symptomene på SI, du er bare litt uggen. Hadde du hatt influensa så hadde du merket det. Uff, ikke godt å ha angst, men etter min sykepleiermening, tror eg ikke du har SI God bedring i alle fall
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Overhodet ingen si. Du har nok bare en lett forkjølelse eller noe. ingen ting å bekymre deg for!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Det er hvertfall ikke SI :-) Høres mer ut som du er sliten og at du topper det med angsten din. Hilsen ei som har hatt både SI og slitt med helseangst tidligere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå