Gjest Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Noem som skal/har fødet på Lillehammer sykehus?? jeg er førstegangs og skal føde på lillehammer sykehus i juni 2010.. noen som har erfaringer med det sykehuset??
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 jeg skal!! ca 10.juni. Har faatt de to andre paa lhmr ogsaa, kjempekoselig der altsaa!!! kanskje vi snakkes??
oopsidaisy:-) Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 jeg har født 2 stk der og skal i veien igjen først på juni:-) kjempe hyggelige barnepleiere der:-)
Nickey Mouse Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Jeg har/skal ikke (mye lengre vei), men hører flere fra her jeg bor velger Lillehammer pga tidlig igangsetting (...). De har ihvertfall vært godt fornøyd de jeg har snakket med
Gjest Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 kjenner flere som har født der, og de fleste er kjempe fornøyd. Det var visst ei jordmor som jobbet der( er vel 7-8 år siden) som var veldig ubehagelig.. men hun har sikkert sluttet nå.. Jeg har termin 12 juni.
pittrine Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Jer har ikke født der, men skla føde der i juni=) Har hørt masse bra om lillehammer så derfor valgte vi å få vårt første fødte der=) gleder oss. Hyggelig å se flere som skla føde der. Kanskje vi snakkes der =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå