Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg tror jeg må ha verdens beste mann som jeg virkelig elsker. Klart noen dager skulle jeg veldig gjerne hevet han ut, men stort sett er han bare detbeste som har hendt meg ! For tre uker siden sendte han en mel om at han hadde bestilt 3D ultralyd for han hadde så lyst å se om babyen var like vakker som sin mor, i dag kom han hjem etter å ha vært å kjøpt noen julegaver med en kjempe fin kjole til meg - han synes så synd på meg som føler meg som en hval for tiden, jeg har sagt at jeg synes det er tull å bruke penger på en ny kjole da jeg ikke håper å være i denne str til neste år... Han mente at verdens vakreste kvinne fortjente å stråle denne julen også ! I tillegg hadde han kjøpt en dunjakke til meg og babyen sånn ingen av oss fryser.. I kveld har han laget god middag, leid film og massert sin kjære kone som til tider er vel hormonell, utålmodig og gleder seg lille prinsessen flytter ut
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Du er heldig:) Ta godt vare på hverandre!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Ja Og jeg kjenner at det stikker litt i samvittigheten min når han er så utrolig snill og grei, mens jeg stort sett føler meg sur, sliten og irritert ! Stakkars mannen har ikke sovet skikkelig de siste ukene da hans gravide samboer er opp og vandrer, tisser osv 1000 ganger per natt - likevel er han oppe tidlig, jobber, vasker hus, handler julepresanger osv.. Ikke bare, bare for en mann å skulle bli far for første gang heller
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Tøffel!!! Kjenner jeg blir kvalm av sånne overbeskyttende sjalu ektemenn som sier kos og klem og suss og gla ideg hele tiden. Usj!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Hvorfor omtaler du deg selv i tredjeperson?
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 hva slags mann er dette .høres mer ut som en kjerring.mat kunne de gjerne lagd.men står opp tidlig ,vasker huset å kjøper julepresanger.he he.er han homo..
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #7 Skrevet 20. desember 2009 Haha, hør på de sjalue kjerringene da. Så morsomt å se på. hahahaha. Du er heldig som har en så flott mann. Ta godt vare på han. Vi er ganske heldig begge to faktisk. Min mann er som en drøm. Noen ganger får vi frem det verste i hverandre, men kjærligheten blir sterkere for hver dag som går. Er glad jeg har funnet mannen jeg vil våkne opp sammen med hver dag. 6 år sammen, og maaange fler blir det.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #8 Skrevet 20. desember 2009 Skulle gitt hva som helst for at "mannen" min skulle brydd seg mer.. Venter bare på at han skal vokse opp. GRRR.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #9 Skrevet 20. desember 2009 Hehe.. Jeg må le litt helt tydelig at dette er et forum hvor man helst skal klage på hvor forferdelig menn man har !!!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #10 Skrevet 20. desember 2009 Stå opp tidlig gjør han fordi han skal på jobb (og dessuten er det vel normalt å stå opp i noenlunde rimlig tid om man skal på jobb eller ei ??) Er det noen grunn til at jeg skal vaske huset alene ? Julegaver pleier vi å handle sammen, men ettersom jeg er super sliten og går rundt med kynner hele tiden er det ikke kjøpesenter som frister meg mest.. Tøffel er vel ikke helt det jeg vil kalle min mann, kanskje en som virkelig viser at han er glad i meg er mer riktig ???
Gjest lillemamsi Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 Du er heldig ! Og det er jeg også ! Ta godt vare på hverandre, og husk å gi tilbake også. Når tiden er inne for det. Er så glad jeg har funnet (i mine øyne) verdens herligste mann
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #12 Skrevet 20. desember 2009 Han høres fantastisk ut!! Ikke bry deg om disse surmaga, sjalu damene som har piggene ute for den minste ting! Min kan også være skikkelig snill. Men han var ikke der for meg i graviditeten. Misunner de som blir gjort ekstra stas på under graviditeten og som viser interesse. Ikke mange menn som bestiller 3d, selv om de blir med. Du er heldig!!! :-)
ellesant Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 Jeg ble så veldig glad av å lese innlegget ditt! Det er så deilig at noen har det bra. Innimellom føles det som om min mann og jeg er de eneste som faktisk har det veldig bra sammen og som ikke ønsker livet av hverandre... Og jeg synes nok litt synd på dem som ikke tror at hetrofile menn kan være slik, det må være en utfordring å leve sammen men den mannen de tydeligvis har... Krake søker make? Lykke til med småbarns-livet, det kommer nok til å gå veldig fint. God Jul!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2009 #14 Skrevet 20. desember 2009 Ta godt vare på han :-) Har selv en slik mann som liker å varte meg opp når han er hjemme på fri :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå