Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jeg er så dritt lei av at du ALDRI er hjemme, og når du er hjemme så sover du hele dagen. Du sier du elsker meg og bryr deg om meg, men det virker ikke slik. Skjønner du ikke at jeg er utslitt? Dagen min begynner kl 08.00 og slutter 02.00 Jeg går hjemme med barna våre på 2 år og babyen på 2 mnd. Jeg gjør ALT, vasker, handler, lager mat, leker med *** , rydder og ammer. Jeg bader barna, mater, kler på de, legger de, våkner med de. DU gjør ikke en dritt. Du våkner mellom 15-17, spiser middag, er hjemme 2-3 timer før du stikker ut og ikke kommer hjem før etter jeg har lagt meg. Du brydde deg ikke om at jeg var sliten og høygravid. Det var jeg som måtte gå å handle mat på butikken med *** fordi du ikke kunne passe h*n i ett par minutter. Jeg er så sliten og lei. Lei av å være "alenemor" når jeg egentlig ikke er det. Lei av å sitte alene hver eneste dag, lei av å grine og ikke minst så er jeg lei av å at jeg er så svak og dum som ikke klarer å gå fra deg, for jeg vet jeg fortjener noe bedre!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Sender deg en klem.. Du har det nok bedre uten denne mannen,, Han bryr seg ikke om deg og ungene om han lever slik du beskriver.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 jeg er dritt lei damer som mangler ryggrad. dette blir bare tom syting når du ikke gjør noe med det, så dropp det bare a..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Det må da være lov å få råd og hjelp uten at man ønsker å gå fra mannen sin??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Uff, skjønner deg veldig godt... Kan da ikke være noe særlig å ha det slik. Sender mange varme klemmer herfra:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 du kan fortsatt føle deg klok..gå fra han... ta tak i ditt eget liv, rydd opp... ordne deg en barnehageplass til den største og kos deg litt hjemme med den minste mens du kan.. ordne deg barnevakt visst du vil..trur du tren og komme deg litt ut og få nye impulser..den mannen ser da først hva han ikke har lengre..kanskje forandrer han seg og kommer tilbake til deg???
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Sender deg mange klemmer.. Jeg har vært der du er nå,så jeg vet hvordan du har det:( Jeg måtte gjøre alt,jeg hogde til og med ved og bærte opp 2 etg høygravid med bekkenløsning,fordi han IKKE gadd..og det er bare EN liten ting av alt.. Sett deg ned å tenk hvordan du vil f¨å det alene..jeg valgte å flytte med mine 2 og har det sååå godt,jeg angrer ikke en dag på det,og jeg trives alene:) Og 22.48: det handler ikke om å ha ryggrad..er ikke alle som bare tenker på seg selv vet du,men mange som tenker på de rundt seg..Når HI får tenkt seg godt om,så tar hun nok det valget som er riktig og best for henne!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå