Gå til innhold

Det lukter såååå J.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

fra doen vår??akkurat som lukta sitter nedi doen,det lukter tiss,ja,urin,og det er så ekkelt..

Jeg vasker badet hvartfall 2ganger i uka,om ikke mer,så den er ikke møkkete heller..og jeg vasker HELE doen,oppå,rundt både oppe,nede,og nedi med jif og dobørsten..

Jeg har tatt en gammel tannbørste og prøvd å komme oppi den sprekken som vannet kommer fra,tror kanskje lukta kommer derfra..??

Noen tips??Ønsker meg en URINFRI JUL,hehe:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter det rett etter at du har vasket også?...hm...hva med en sånn do renser som tilfører frisk duft jevnlig? men det høres jo underlig ut da...rare greier

Skrevet

Ja,syns det lukter da også..så klart bedre,men det lukter..

Har en sånn dorenser oppi der,en sånn blå en,men det blander seg med urinlukta..så var ute en tur istad og kom inn og da syns jeg det tilogmed lukta med en gang jeg kom inn i gangen,blanding av urin og dorenser:(

Syns nesten det flaut når jeg får besøk..

Og huset her er bare 7 år gammelt,så er ikke det at doen "har gått ut på datoen" heller..

Skrevet

så plagsomt,en slik ting hadde drevet meg også til stor irritasjon.. har ingen råd altså. men kanskje du kan høre med en forretning,mulig at luftinga på doen blir feil,aner ikke bare en tanke altså...har det ALLTID vært slik?

Skrevet

Hell klorin i laternen (beholderen for vann) og oppi selve doen og la det stå over natten, skyll så ned.. Det desinfiserer hele "systemet" og fjerner lukt..

Skrevet

Sånn var det her også, helt til jeg gikk til verks med klor. Dvs rengjøringsmiddel med klor. Er en spray i lilla flaske, cillit bang power cleaner. Sprayet på, lot virke ca 30min. Skrubbet godt med middelet etterpå og vips! borte er lukta! Og doen er gammel og godt brukt for å si det sånn... Nå kan jeg stikke nesen ganske så nært doen uten å lukte en ting.. Og jeg er var for lukter bare så det er sagt!

Det skal sies at jeg kjøpte nytt dosete da vi flyttet inn, men selve doskålen stinket også...

Lykke til!

Skrevet

22.41: Nei,det har ikke alltid vært slik..har merka det når de siste 4 mnd kanskje?

Tusen takk alle sammen,jeg skal gå til innkjøp av lilla cillid bang og klor vet jeg..skal ikke ha en blanding av urin og ribbe her på julaften nei,hehe:)

Jeg er også var på lukter..lukter alt..ingen som har sagt noe om lukta på doen,kanskje det bare er meg,hehe..neida..kjenner jo det,urinlukt er ikke godt..

Takk skal dere hvarfall ha,dette skal prøves:)

Skrevet

Har du noen i huset som skvetter litt utenfor doen, en liten eller stor gutt? I så fall kan du prøve å skrubbe sprekken ved foten av doen, med klorin, eller lignende.

Skrevet

Jeg heller av og til litt salmiakk i sisternen. Også bruker jeg en flaskekost (slik som kan bøyes) og vasker oppunder der vannet kommer fra.

Skrevet

Ja,har 2 gutter,men skrubber den "sprekken" på gulvet også,men virker ikke som det er der lukta kommer fra(skulle likt å sett meg selv liggende på gulvet å lukte på doen,hehe,godt ingen har sett meg da;) )

Ja,en flaskekost er jo bedre bøyelig enn en tannbørste som jeg har brukt:)

Skrevet

Men må bare få si at jeg har faktisk "lært" guttene mine til å sitte å tisse.dels for at det skal være bedre for blæra,og for min egen skyld(at jeg skal slippe tiss OVERALT!! Men de står innimellom også da..og hvartfalll borte har jeg lært de til å stå,på kafeer og sånne steder(bare så det er sagt lissom:))

Skrevet

Ja,de sier så..hjelper visst mot urinveisinfeksjon og prostata kreft senere i livet..

De får tømt blære bedre på den måten hvartfall..

Skrevet

aldri hørt faktisk...men man lærer jo stadig. hehe,da kunne jo du hjelpe oss også litt da:)

Skrevet

Ja,hehe,kjekt å kunne hjelpe:) Få hjelp og hjelpe tilbake:)

Vet det er mange(noen) som reagerer på at jeg lar de sitte,,fordi det er for feminint..menmen de gjør jo som de vil når de blir eldre,og jeg nekter dem ikke å stå nå heller,det bare falt seg naturlig inn å la de sitte,og nå bare fortsetter de:)

Skrevet

Morsomt med hun som sier hun heller klor i lanternen :o) hihi...

Jada jeg er trøtt..

Skrevet

Ja,hihi,,det hadde jeg ikke lagt merke til:)Hørtes nesten likt ut da:)Og man er unnskyldt sååå sent på kvelden;)

Skrevet

Dette høres sikkert helt sykt ut, men forsøk å finne ut om noen av familiens hannkjønn har lagt seg til uvanen å tisse i vasken på natten.

Skrevet

Uff,da,stakkars deg,det høres ut som en av dine hannkjønn har gjort det?:(:) Blæ,deilig å kjenne stanken sikkert når man slår på varmtvannet,og eimen(det heter det?) slår opp i ansiktet:S :)hehe:)

Nei,kommer ikke fra vasken,det er fra doen:) Og han store som skvetta her og der har jeg kvitta meg med,,,,,hehe..pappan tissa i skittentøyskurven og sånn i søvne,haha,,,,,,,kan le av det nå:)

Skrevet

Slet med det samme for en stund siden. Kvittet meg med den lukte-greia vi hadde i doen, og vekk var problemet. Tror vi hadde Mr. Muscle.

Så her var problemet den som liksom skulle fjerne problemet... :)

Skrevet

Har opplevd at sønnen min tisser på den duftsaken i do og da lukter det,måtte fjerne den

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...