beggeto Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Nå er det vel i seneste laget å få sendt julekort i år, men det er jo nå folk er opptatt av julekort, så kanskje jeg kan begynne å tenke på neste år... Har ikke begynt med julekort enda jeg, har ikke kommet på noen måte å gjøre det på som føles naturlig. Jeg har fått mange julekort i år og ca 80% er med bilde av barn med nisselue (resten er med bilde av barn uten nisselue). Enten med bare god jul og godt nyttår eller med en gjennomgang av høstens aktiviteter for hvert familiemedlem. Er ikke ute etter å kritisere, men jeg syns sånne kort blir litt kunstige. Det er liksom presset inn i et forhåndsbestemt format. Så viss jeg skal sende julekort må det være litt mer personlig. Men jeg aner ikke hva jeg skulle skrive eller hva jeg evt skulle ha bilde av. Er derfor ute etter tips fra folk som er litt enige i at standardjulekort er kjedelige, og som har funnet andre løsninger. Takk.
Bettybu Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Barn er ok, men før den tid var det nisselue og julepynt i låven..Jeg gubben og ei høne&hane- med røde juleskjerf!!
erteposen + 4 Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Vi har ikke fått et eneste nissekort på flere år:) Heller ikke stensilerte oppsummeringer, men mange tullekort. Alle vet jeg elsker å henge opp bilder av barna til jul. I år sendte vi ut et kort av Josef (eldstemann på 7 år), Maria (5-åringen vår) og der de nyfødte tvillingene begge to ligger i en krybbe. Det ser ut som et kort fra 50-tallet, og vi har trykt det på postkort. Morsomt synes vi, og onkel som er prest hengte det opp på kontoret sitt umiddelbart.
UnePune äntligen hemma! Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Jeg sendte julekort i kveld =) Og har en hel haug liggende som vi skal kjøre rundt eller gi når vi treffer på de som skal ha. I fjor, på jobb(fotobutikk), lagde vi julekort også i romjula...! Har forresten nissete barn på julekortet vårt i år!!! Noen har vi i mappe som vi kan skrive litt personlig på også. Noen av nissebildene kan du se her: http://juneaakre.blogspot.com/ (innlegg 3,4 og 5 fra toppen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå