Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 min begynner i ny jobb over nytt år, selger for en musikkinstrument grossist. Er per i dag teamleder på et call senter
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #14 Skrevet 19. desember 2009 Min går inn i sitt siste år som lærling, og vil september 2010 være ferdig utdannet bilmekaniker.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #15 Skrevet 19. desember 2009 IT-sjef, eller IT-manager som tittelen er i firmaet siden de bruker engelsk som hovedspråk.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #17 Skrevet 19. desember 2009 Min jobber med biler, som verksmester Han er utdannet bilmekaniker og videreutdanning ved teknisk fagskole Han visste allerede på barneskolen hva han ville bli!! Misunnelig på dem som bare vet det med èn gang, og følger veien rett dit. Mens jeg har sullet litt ved Norges Kreative Fagskole, etter 3 år ved videregående, så noen jobb-år i butikk, et permisjonsår og nå noen år ved høgskolen.. Og hvem har tjent mest av oss totalt, gjør det fortsatt, har mest penger og trives best, har mest yrkeserfaring, og ingen studiegjeld!? uff... hva skal jeg bli til slutt.. 12 barns-mor?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #19 Skrevet 19. desember 2009 min er liv vakt for kronprins paret
Miztery Skrevet 19. desember 2009 #21 Skrevet 19. desember 2009 Kranfører ombord på et CSV (Construction Support Vessel), altså en stor båt med en stor kran.. Tjener godt og må betale lite skatt, minuset er at han er borte 4 uker i slengen.. Men heldigvis hjemme i 4 uker også!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #23 Skrevet 19. desember 2009 Min er musiker, så han reiser mye. Men man blir vant til alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå