Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Etter en skade var han sengeliggende i nesten 3 mnd, er på opptrening nå og ting ser ut til å bli helt bra igjen. Men han har mistet så mye av seg selv. Humoren, latteren, ønske om å gjøre noe for seg selv, ønske om å gjøre noe for andre - ja, alt er borte. Han står opp, gjesper seg gjennom dagen mens han ligger på sofaen og ser på TV eller spiller. Klager over at han er trett og har vondt, spiser søppelmat, snop og drikker brus. Han tar ikke vare på seg selv, legger på seg og er generelt lite opptatt av noe som helst. Han tar ikke noe initiativ med ungene, huset, meg eller noe annet. Han blir fort sur og utolmodig, surker ofte over at jeg har for mye og gjøre og ikke har tid til å være "kjæresten" hans som han sier. Jeg løper for/etter både ham og ungene, holder alt på stand i huset og ellers. Jeg gjør alt husarbeid, handling, praktiske ting i huset, regninger osv. Han har mistet alt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få mannen min tilbake! Jeg har snakket med ham flere ganger om det, men han ser det ikke selv. Han vil ikke gå i terapi, snakke med lege eller noe. Jeg er rådvill og savner mannen min.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Noen som orker å legge det ut på skravlesiden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå