:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 hehe... artig spørsmål. men når vi først er inne på juletretemaet... hehe. jeg har bare blitt tildelt ett juletre i år. med beskjed om at mer en ett er sløsing. så er spørsmålet hvor jeg skal plasere det. jeg kan A) plasere det i min lille stue, hjemme hos meg. der vil jeg nyte det mest, men det vil irritere meg mest også og jeg må vaske opp etter treet. i stuen til bestemor, der vi skal være på julaften. da blir det kastet ut 1. dag, for hun hater juletrær. C) i stuen til bestefar, der vi pleier å være på julaften. der får det stå til 13. dag jul og da kan vi kjøpe et vanlig ett og ikke et knøttlite som hos meg. men vi ser det jo svært kjeldent.
cherry coke Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Plasser det der dere blir mest ila julen :-)
~sjiraff~ Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Hmm... Minsten vil vel sikkert ha mest glede av at det hos dere, men samtidig så er det jo veldig hyggelig å ha ett tre der man skal være juleaften. Hvor skal gavene ellers ligge?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 det er et ekstremt godt poeng sjraff! det har jeg ikke tenkt på en gang! gi meg 2 min så skal jeg finne ut hva de sier til den saken!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2009 hun sier at vi kan ha det i stuen hennes, men at det da blir kastet ut første dag. (men småen skal til faren sin den dagen og kommer ikke hjem før 2 eller 3 dag, så det har kanskje ikke så mye å si). eller så mener hun at vi kan bare legge gavene på gulvet, men det er jo tullete!
nicknavn Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Ha treet hos bestemor julaften og hent det 1.dagen for så å ha det hjemme hos deg selv:-) Hadde jeg gjort om det ikke var for langt unna. Men om det ble fryktelig styr så hadde jeg hatt treet hjemme hos meg selv, for da hadde jeg/vi fått mest glede av det og mest barnåler:-)
lengter daler ned i skjul... Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Hvem har bestemt at du bare får ha et tre på et av de stedene, sløsing, herregud, de er jo hoggd ned uansett. det er jo bare en gran, som er plantet for å kunne selges som juletre... eller tenker dere på pengene? jeg synes det er viktig å ha et hjemme, sånn at barna får den julestemningen og kosen litt før og etter jul. min 2 åring er overhappy etter vi pynta juletreet idag. men det er jo også veeeldig kos å ha et der man skal feire juleaften. Svigers har ikke juletre og der feirer vi jul annenhvert år, litt stusselig faktisk, men jeg har hjemme da, det er viktigst.
Odine! Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Kjøpe et lite tre til å ha hos bestemor på julaften, og ha juletre hos seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå