Gå til innhold

takk for meg for denne gang...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Da må jeg melde meg ut.. Var på tidlig UL igår etter å ha hatt brun utflod og vondt i magen et par dager. Der var d ikke liv.. Skulle vært ca 6 uker på vei, men d var tydelig at utviklingen hadde stoppet opp allerede helt i starten av svangerskapet. Vondt å tenke på at jeg har gått slik lenge, til tross for at alle graviditetssymptomene var sterke. Skal inn igjen på mandag til utskrapning og håper på å bli fort gravid igjen... Lykke til videre i svangerskapet alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig trist å høre, jeg føler virkelig med deg!:/

Og ja, vi sees absolutt her inne igjen senere! Velkommen tilbake skal du være og lykke til!!

Stor klem fra meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh nå ble jeg lei meg!! Så trist. Håper du lykkes igjen snart og velkommen tilbake!

 

Kan jeg spørre hva slags magesmerter du hadde?? Jeg har nemlig litt vondt selv. Var det som menssmerter eller værre?

 

Varme tanker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var trist lesning på en søndags morgen!!! men husk, det trenger ikke gå lang tid før du er tilbake:) jeg hadde ma og utskrapning i oktober. ingen smerter eller blødninger. trodde livet var over, var så utrøstelig!! MEN- det klaffa på første forsøk igjen;) kroppen er ekstra "klar" for å ta imot et nytt befruktet egg så raskt etter en abort. så dersom du er klar for det, er det bare å sette igang igjen et par uker etter utskrapning:)

 

masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle svar. Og nå skal jeg fortelle dere noe helt utrolig... Jeg var på en siste kontroll ultralyd idag tidlig før jeg skulle ha utskrapning. Der finner de plutselig et levende foster med bankende hjerte! Ingen vet nøyaktig hva som har skjedd da jeg sjekket på fredag, men sannsynligvis var jeg kortere på vei enn man trodde, i tillegg til at d var vanskelig å se pga bakoverbøyd livmor. D jeg syns er rart er at legen så bastant kunne si at noe hadde gått galt helt i starten. Han tok helt feil! Leger kan ta feil de også heldigvis! Så nå går jeg her og ikke vet opp ned på meg selv.. I løp av tre dager har d snudd fra glede til sorg til glede igjen! Så til dere som blir redde pga blødning eller smerter; ikke gi opp før dere vet HELT sikkert!! Mange klemmer fra ei lykkelig jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant??? HURRA!!!! Kjempe god nyhet...Ønsker deg en fantastisk jul (og legen din en litt mindre god jul)

 

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA d er helt sant!! Tusen takk! Kan ikke tro d selv!! Så nå håper jeg alt går bra fremover. Når jeg har passert 12 uker skal jeg slutte å være anonym;) God jul til alle dere også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...