Gå til innhold

pinnekjøtt og til dessert.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi skal feire julen hjemme i år, får besøk av familie.

Hva serveres til dessert etter pinnekjøtt?

Har kjøpt en pakke med risengrynsgrøt(ferdiglaget) og skal lage riskrem. Men jeg liker ikke dette....

Og er det greit om jeg lager til en iskake?

Hva skal du servere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har riskrem, men gele med vaniljesaus til barna. Ellers bruker vi også å ha jordbær til dessert, men i år spiste vi desverre opp alle jordbærene--

Skrevet

vi hadde diskusjon på det i sta. bestemor og småen stemte for jordbærsorbet, bestefar og jeg stemte for multekrem, så da ble det naturlig nok riskrem :P

litt sånn "om jeg ikke får det jeg vil ha så skal ikke du få det heller", faktor.

Skrevet

Vi har stort sett alltid flere desserter på julaften sånn at alle får det de vil ha. Stort sett har vi multer med fløte på og i tillegg is eller iskake. Hvis mamma har litt multe til oss i år, så blir det nok det i år også.

Skrevet

Vi skal ha karamellpudding. Men aller helst ville jeg hatt pannacotta med multer.

Skrevet

Her blir det riskrem og iskake.

Skrevet

Vi har ikke noe fast, og er det mange små barn hopper vi over det og tar kaker/kaffi til pakkene etter vi trasker rundt treet.

Riskrem, dronning mauds pudding, sjokoladefondant, karamellpudding i porsjonsformer, blåbæriskake og sorbet har vi servert i familien.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...