Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 når kan man begynne å bruke denne? Og hvor lenge kan en baby sitte i denne sammenhengende?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 er vel når de er over 5 kg, og de bør vel ikke sitte lengre enn 20 min om gangen... mei tai, sjal eller ergo-sele er mye bedre =) Det kan du bruke fra begynnelsen, og bære så lenge barnet vil! og helt opp til 3-4 års alderen! er også mer ergonomisk korrekt for både deg og babyen
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 baby bjørn lages av bjørn borg. Og er noe stort tull, bare så det er sagt som anonym over her sier, så finnes det så mange andre bedre alternativer =)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Hehe, jeg lurte på det samme. Men regner med HI mente Baby Bjørn;) Mannen min har også kalt Baby Bjørn for Bjørn Borg. Fort gjort!
Månefeen ♥ Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Vi har vært veldig fornøyd med vår! Og snuppa elsker den Vi brukte den fra hun var 1.5mnd ca. Vi har hele tiden bare brukt den litt om gangen, det var meningen uansett. Når hun ble lei av å ligge i vognen i butikker, hvis vi bare skal en liten tur i butikken, når min samboer støvsuger (hun sovner i den da;) ). Hun har elsket å sitte i den, når hun var pitteliten og fikk sitte mot meg og se opp på meg og være med på shopping. Nå er det mest min samboer/pappan som bruker den, hun sitter da med ryggen til han og spreller, det er såå moroo Så at baby bjært en noe tull, er tull!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå