Gå til innhold

Hva skal jeg kjøpe til svigermor til jul???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vin, sjokolade, bok, teaterbillett, gavekort på spa, parfyme, kremer...

Skrevet

Har kjøpt en lekker cardigan jakke på Zara, dag og natt krem og en "bestemor-kopp" med bilde av henne og alle barnebarna.

Andre tips:

Musikk, tv-seriepå dvd, parfyme, kokebok,bøker, morgenkåpe og pysj, deilige tøfler, skinnhansker, lommebok, spa behandling, dameverktøy??

Skrevet

Synes ull-singletene fra Pierre Robert er fine. Har vurdert det til svigermor, men hun får ullsokker istedet. Eller ulltøfler er det kanskje.

Skrevet

Her var det mange gode tips! Tusen takk :)

Skrevet

Vi skal gi julegavene til svigers neste år, da vi skal besøke de i Tyskland.

Og har kjøpt masse sjokolda (de er en sjokoladefamilie ;-) ) og har kjøpt en ull/silke singlet fra pierre robert, tynne janus ullsokker (alle får slike av svigers fam) og så er jeg blank på resten... Men tenker jeg skal kjøpe inn resten på salg.

Godt å få noen tips ja... syntes det alltid er vanskelig å kjøpe til svigers...

Lykke til, du har fått mange gode tips :-)

...jeg og!! ;-)

Skrevet

Hehe, ikke bare jeg som har tenkt ull fra Pierre nei ;)

Jeg kjøpte gave til svigermor i dag; ullsinglett og matchende ullsokker fra Pierre Robert, og en god pose med kaffe fra Kremmerhuset. Det får holde :)

Skrevet

Hvor kjøper dere ulltrøyen fra Pierre Robert? Er det den de har i dagligvarebutikkene feks?

Skrevet

Ja, jeg kjøpte den på Rema ;)

Tok den ut av pappesken (håper hun ikke vil bytte den) og hadde et kremhvitt silkebånd rundt plaggene istedet - litt mer innbydende ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...