Plotten Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Hadde banredåp til minsten på søndag... Er alene med han. Men far og han familie kom.. Far så gullet for sjette gang på søndag.. bare for å nevne det og. Er ikke akkurat den største interessen. Og da var det fire uker siden sist vi hørte eller så noe til han... men ihvertfall.. Når selskapet var over, så kom far og pakket ned gavene som gullet hadde fått fra deres side av familien og tok det med seg hjem.... Ikke det at jeg trenger de gavene.. men det blir jo på en måte å frarøve gullet sine ting...?!... Og på kortet fra far så stod det ikke hilsen pappa. Det stod hilsen navnet... Jeg kan ikke annet enn å le... For de virker helt totalt hjernedøde i mine øyne.. Det ligger enda masse klær og gaver som gullet har fått fra deres side av familien i fødselsgave... Lurer litt på hva de holder igjen klærne for.. Jeg trenger ikke de heller, men gullet er jo ikke der hos dem. Og kommer ikke til å være det heller om interessen fra far fortsetter å være like dårlig... Men det med å ta med dåpsgavene hjem, og holde igjen klær og gaver, er det normalt?? Flere som har opplevd det??
Plotten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 Jaa... Det jeg har tenkt og... Men så må man jo spørre og... =/
Plotten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 19. desember 2009 Hva hadde dere gjort?? Hadde dere gjort noe?? Eller hadde dere bare latt de sitte der og være hjernedøde?? =)
Sabina og gjengen Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Bare han være barnslig.. Det er desverre barnet som "taper" på dette.. Men barnet er heldigvis så lite at det ikke forstå dette nå.. Han vil antagelig forstå etterhvert... Du skrev ingenting om hvor gammelt barnet er ? Hvis barnet er 3 mnd og far har sett barnet 6 ganger er jo ikke det lite... Far til min eldste hadde sett sin sønn 3 ganger da han ble døpt (3 mnd gammel..) Nå er barnet over 3 og det er snart 1 år siden sist barnet så han.. Og på 1 1/2 år har han sett han ca 6 ganger...
*Lissi* Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Vel, når jeg og min eks gikk ifra hverandre (har to barn sammen) beholdt han de dåpspresangene som hans side hadde gitt. Slik som sølvrammer som vi hadde bilder i o.s.v. Nå har jo han vanlig samvær med de da. Hadde vel syntes det var rart om han holdt tilbake klær feks. om barna aldri var der.
Plotten Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har en sønn til, hvor jeg og faren splitta lag da han var to år... Så der har vi delt litt på gavene. Men han deler vi 50/50. Så det blir litt annerledes... Men denne såkalte faren her... Som ikke har rettigheter til annet enn samvær, som han ikke "bruker"... Han mente på føre gullet var født at han skulle ha han 50/50 fra den dagen han slutter å amme... Men det kan han bare glemme om han holder på sånn. Kan jo ikke gi bort gullet til fremmede mennesker. For det er jo det de er når de driver på sånn... Ja, han har nok en gang sjokkert meg. OG stort sett alle andre rundt meg og.. De skjønner ikke at det går ann å holde på sånn.
Bettybu Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Kjenner til andre like sære ja!! Iallefall ang, klær... strikket en genser, og fikk vite den var hos far ja, til bruk der. På det tidspunktet tror jeg ikke far hadde gutten, men senere ble det 5-6 timer søndager, før det ble slutt med alt samvær. Jeg kjenner fars nye samboer og gubben denne faren... det var ikke meningen at genseren skulle være hos dem... Den SKULLE brukes... sammen fikk de en datter, så da blir vel ikke "gutteklærne" brukt likevel???
Plotten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 20. desember 2009 Jeg syns det er helt horribelt hvor dumme folk går ann å bli... de straffer jo barna... =/ Godt min er såpass liten enda at han ikke skjønner noe!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2009 #11 Skrevet 20. desember 2009 her er alltid fars gaver m/familie hos far og mine hos meg. og det syns jeg er det eneste fornuftige. men det er jo en stor forskjell - han har jo småen. det er jo langt mer undelig om han ikke har samvær... hehe
Plotten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 20. desember 2009 Ja, sånn har jeg det med eldstemann. Men han bor hos meg annenhver uke. Så det blir litt annerledes... Skjønner liksom ikke noe av opplegget til den andre barnefaren... Eller spermdonoren som jeg kaller han.. =P Hva er det han vil oppnå med det liksom?? Jaja..
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2009 #13 Skrevet 20. desember 2009 hev deg bare over det! han er bare teit og du greier deg fint uten de tingene
Plotten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #14 Skrevet 20. desember 2009 Ja, jeg gjør forsåvidt det. Men har en mor som gremmer seg og vil jeg skal ta det opp med han.. Men jeg tar minst mulig kontakt med han. gidder ikke minne han på at han har en sønn.. Han burde hatt hjerne nok til å ta kontakt selv.. Og generelt tenke selv. Jeg har det jeg trenger til lillebror jeg. Så er ikke det jeg tenker på.. Men hva i h.... skal de med alle tingene?? Som knapt nok gidder å komme å hilse på ungen... Tror de at klærne blir større av å ligge lenge?? hehe =)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. desember 2009 #15 Skrevet 20. desember 2009 heeh.. kanskje han er så barnslig at han tenker "hun skal ihvertfall ikke få benytte seg av gaver som min familie har gitt - de er mine" hahaha
Plotten Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #16 Skrevet 20. desember 2009 Ja, kan nesten virke sånn.. Men jeg vet med meg selv, at hadde jeg gitt gave til et barn, så vil jeg jo at barnet skal ha det. sånn som klær i fødselsgave.. Hadde blitt lei meg om det var meg som ga bort en gave som bare var bortkastet... For det er jo det det blir.. =/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå