Gå til innhold

Hva pynter dere juletreet med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her går det i kuler i rødt, sølv og svart. Også noen slike håndmalte kuler, pluss hjemmelaget pynt som sønnen har laget. Ikke noe designer tre her i heimen, men vårt eget koselige. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Her i huset pynter me treet den22. Da blir det pynta i rødt og sølv,samt masse heim laga pynt som gjør det veldig HEIME koslegt:)) Gleder meg til å pynte det

Skrevet

Ganske det samme som du, har vel kuler i blå, rød,grønn, gull og sølv om jeg ikke husker feil. og girlandere;) så har vi noen nisser og noen snøkuler.

Skrevet

Vi har runde kuler i rødt, noen blå, sølv og gull og hvite snøfnugg.

Bruker å ha glitter også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...