Fru HottenTott♥♥ Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Her går det i kuler i rødt, sølv og svart. Også noen slike håndmalte kuler, pluss hjemmelaget pynt som sønnen har laget. Ikke noe designer tre her i heimen, men vårt eget koselige. )
aimai Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Her i huset pynter me treet den22. Da blir det pynta i rødt og sølv,samt masse heim laga pynt som gjør det veldig HEIME koslegt:)) Gleder meg til å pynte det
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Ganske det samme som du, har vel kuler i blå, rød,grønn, gull og sølv om jeg ikke husker feil. og girlandere;) så har vi noen nisser og noen snøkuler.
Lene~mor til tre Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Vi har runde kuler i rødt, noen blå, sølv og gull og hvite snøfnugg. Bruker å ha glitter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå