HippieChic Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Jordmor mente det ikke var noe å bekymre seg over..men klart jeg bekymrer meg :-p Blodtrykket var bare på 110/70..Helt fint med andre ord. Er det andre årsaker enn svangerskapsforgiftning til proteiner i urinen??
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Ja, hvis det har kommet littegran utflod med kan det gi utslag på protein. Sikkert andre årsaker også som ikke jeg vet om. Svangerskapsforgiftning har mange fler symptomer enn proteiner i urinen. Hvis du får høyt BT, MYE vann i kroppen på kort tid, vondt i hodet, synsproblemer (de siste to kan, såvidt jeg skjønner, forårsakes av høyt BT) og vondt øverst i magen er det grunn til bekymring. Siden det bare er ett tegn og resten er bra er det nok ikke noe du trenger å tenke på
Snuppa! Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 Jeg hadde proteiner i urinen på hver undersøkelse med førstemann, men jordmor sa det ikke var noe å bekymre seg for så det gjorde jeg ikke heller:) Alt gikk helt fint. Er selv i uke 27 nå og har proteiner i urinen denne gangen også..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 20. desember 2009 #4 Skrevet 20. desember 2009 Proteiner får man utslag på om man har utflod..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå