Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår på 3,5 er invitert i bursdag imorgen og nå finner vi ikke igjen invitasjonen. Vi har endevendt huset. Vi vet klokkeslett og veinavnet, men ikke hvilket husnr. Og ikke har vi navn eller nr til noen i bhg så vi får spurt heller. Jeg føler meg sååå dum som ikke har tenkt bedre gjennom det, ellers kunne vi jo spurt i bhg på fredag.

Hvor vanlig er det å henge ballonger utafor i barnebursdag?? Vi gjorde alltid det når vi var små, men veit jo ikke om de gjør det... Det er isåfall den eneste måten vi muligens kunne funnet fram, som jeg kan komme på. Noen som har gode råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner du ingen andre som skal da?

Vet ikke om det er vanlig med ballonger, vi bruker det iallefall ikke.

Skrevet

pleier å henge noe utenfor da så man ser hvor det er bursdag... De har sikkert hengt opp flagg bla....Om ikke får du ringe på til noen og si du mistet adr osv så kanskje de vet hvem som er på den alderen og har bursdgag.... Håper dere finner bursdagen i morgen :-))))

Skrevet

hehe du,dette er vanligere enn du tror ;) Gjør som min kjære igår.Han hadde samme isuet.Still opp i begynnelsen av gaten fem min før og se etter biler som skal samme sted =D

Skrevet

takk for svar:)

Vi kjenner ingen av dem, det er bare de fra bhg som er invitert og vi kan ikke etternavn til noen av barna..

Mockis: det er egentlig en kjempegod ide, men dette er et blokk område med innkjøring på to forskjellige sider. Men det går jo ann å satse på en side!! hehe:)

Skrevet

Har du ikke navnet på de du skal til da? Sjekk gatenavn og etternavn på gulesider. Med mindre det er en svær gate i en svær by så er det neppe så mange som heter det samme.

Eller om du kjenner noen med tilgang til folkeregisteret (selv om de kanskje ikke kan bruke det til private anliggender)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...