Gå til innhold

Rart å bli glad for kvalme....


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Tjoho, da kom kvalmen...og jeg er glad!!

Hehe, trodde aldri jeg skulle høre meg selv si noe sånt. Men det føles liksom godt å "lide" litt for babyen min;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, ja ikke sant...Det er liksom første livstegn på en rar måte. Man føler det er noe der!

 

Jeg er kun 6+2...og jublet av glede da jeg måtte takke nei til dolly dimples pizza pga.kvalme i dag:)

 

Enn du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kunne faktisk godt tenkt meg noen sv.skaps symptomer jeg også.. litt enklere å tenke positivt da;) så bare sendt over litt kvalme til meg også=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En stor dose kvalme sendes til deg fra meg:) Bare vent, snart kommer alle symptomene på rekke og rad...

 

Jeg er faktisk ikke såå kvalm nå, kommer i rykk og napp...Har ikke kastet opp enda, har bare vann i munnen og blir kvalm av matlukt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SHIT! tror ikke jeg skal be deg om flere symptomer, for nå i kveld har jeg vært kjempekvalm til tider!! ikke konstant- det kommer og går.. haha, nesten litt morsomt:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff her er kvalmen kommet for fult også. og selv om man vet grunnen til den må jeg si at jeg er sliten av den alt. kaster opp konstant hele dagen, og orker ingen ting.. men men den går vel over om noen uker:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan si at "kvalmen har kommet"..

Men sitter på jobb nå, med slike bølger av uvelhet som plutselig kommer og går. Knappen i arbeidsbuksa er for lengst kneppet opp, men det hjelper bare litt. Noen bølger varer litt lenger enn andre også.

 

Ikke med brekninger eller slikt, men ettersom jeg har forstått må det ikke gå så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finnes ikke kvalm, var ikke det forrige sv.skap heller. Men har noen VELDIG ømme pupper - som forrige gang. Det gjør vondt å ta av bh'en om kvelden når de "endelig" får slippe ut i friluft ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, jeg knepper også opp øverste knappene på buksa når jeg er på jobb:) Er heller ikke såå kvalm at jeg kaster opp, men en uvel, kvalm følelse er over meg hele dagen...

 

I det siste har jeg hatt litt vel mye mensensmerter også, det skremmer meg litt. Noen andre som har hatt det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...