cherry coke Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Hva foretrekker du? Jeg foretrekker edelgran! Nydelig, drysser lite og lukter herlig!
lille je Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Edelgran till I die! Nyser meg gjennom jula da, for jeg tåler det IKKE, men pyttsann:D
Tommage♀♂ Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Edelegran. Har enda ikke sett et fint plast-tre
Twintipp og himmelblå Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Vi har vært tvunget til å ha kunsttre i maange år, fordi jeg er veldig allergisk! Gikk med hovne øyne hele jula og rennende nese:-p Men, nå har jeg begynt på en immuniseringsprosess mot allergien, og har for første gang på maaange år, ekte EDELGRAN i stua!! Og det er så pent.. Jeg gikk så lenge rundt for å finne det rette treet at jeg måtte sitte på hendene mine ti min. før jeg klarte å kjøre derifra, hi hi:))
TurboPrinsessen:-) Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Helt klart ekte, og det må være edelgran. Kjøpte vanlig gran et år, aldri mer! Hadde så mye nåler i huset jeg holdt på å bli sprø! Sambo vil helst ha kunstig, men jeg har sagt klart nei. Skal heller ta jobben med å få det i hus og på fot, og få det vekk etter jul. Det gjør jeg med glede, er en gang i året det er snakk om :-)
OsloMor Skrevet 19. desember 2009 #12 Skrevet 19. desember 2009 Ekte, allergi er virkelig eneste gyldige grunn for å ha kunstig juletre. Kjøper edelgran i parken hvert år, skikkelig koselig ting å gjøre:)
♥ DAME Skrevet 19. desember 2009 #13 Skrevet 19. desember 2009 Kunstig som ser ekte ut, hehe. Mange sier vi har så fint tre, og dem får hakeslepp når vi sier sannheten, hihi
Gjest vinterbrud Skrevet 19. desember 2009 #15 Skrevet 19. desember 2009 Her er det kunstig juletre pga astmaen til frøkna,men drømmer om edelgran og juleblomster.
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 20. desember 2009 #17 Skrevet 20. desember 2009 Ekte! Jeg gledet meg sånn til å reise oppover - og tenkte å ringe pappaen min for å spørre om han kunne vente til vi kom med å kjøpe juletre. Men, så kom jeg på: Han måtte jo såklart kjøpe det derre stygge, fæle, ekle plasttreet for noen år siden Litt av gleden med å pynte juletreet ble borte akkurat da..
¤pusi¤ Skrevet 20. desember 2009 #21 Skrevet 20. desember 2009 har kunstig, men savner lukten av ekte!
Lillesnuppis Skrevet 20. desember 2009 #22 Skrevet 20. desember 2009 Ekte julettre uten tvil. Mamma og pappa ga oss en falskt juletre til meg i bursdagsgave ett år (fordi hun ønsker seg det selv) Værste bursdagsgave jeg noen gang har fått. Jeg prøver altltid å smile å takke pent for det jeg får selv om jeg ikke liker det, men den gangen sto jeg bare å så på det stygge treet å fikk ikke frem ett eneste ord. Hehehe Ble ikk egammelt det treet. Sto oppe den julen å etter det ble det liggende i esken. Ga det bort til ett loppemarked for noen år siden. Hadde det vært opp til mamma hjemme hos dem så hadde det ståt falskt juletre i stua dems, men pappa har satt seg på bakbena så da er ikke han til å rikke på det punktet. Hehe Har vel mye med på at vi en vandt til å gå i skogen å finne vårt egen tre.( går i skogen til onkel for å finne vårs ett hver) Å slipper å reise på plantasjen eller andre steder for å kjøpe juletre :-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå