Gå til innhold

Kunstig eller ekte juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva foretrekker du?

Jeg foretrekker edelgran! Nydelig, drysser lite og lukter herlig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Edelgran her også:-)

Skrevet

Edelgran till I die!

Nyser meg gjennom jula da, for jeg tåler det IKKE, men pyttsann:D

Skrevet

Edelgran!

Skrevet

Edelegran. Har enda ikke sett et fint plast-tre

Skrevet

Vi har vært tvunget til å ha kunsttre i maange år, fordi jeg er veldig allergisk! Gikk med hovne øyne hele jula og rennende nese:-p

Men, nå har jeg begynt på en immuniseringsprosess mot allergien, og har for første gang på maaange år, ekte EDELGRAN i stua!! Og det er så pent.. Jeg gikk så lenge rundt for å finne det rette treet at jeg måtte sitte på hendene mine ti min. før jeg klarte å kjøre derifra, hi hi:))

Skrevet

Helt klart ekte, og det må være edelgran. Kjøpte vanlig gran et år, aldri mer! Hadde så mye nåler i huset jeg holdt på å bli sprø!

Sambo vil helst ha kunstig, men jeg har sagt klart nei. Skal heller ta jobben med å få det i hus og på fot, og få det vekk etter jul. Det gjør jeg med glede, er en gang i året det er snakk om :-)

Skrevet

Ekte, allergi er virkelig eneste gyldige grunn for å ha kunstig juletre. Kjøper edelgran i parken hvert år, skikkelig koselig ting å gjøre:)

Skrevet

Kunstig som ser ekte ut, hehe. Mange sier vi har så fint tre, og dem får hakeslepp når vi sier sannheten, hihi :)

Gjest vinterbrud
Skrevet

Her er det kunstig juletre pga astmaen til frøkna,men drømmer om edelgran og juleblomster.

Skrevet

Ekte!

Jeg gledet meg sånn til å reise oppover - og tenkte å ringe pappaen min for å spørre om han kunne vente til vi kom med å kjøpe juletre.

Men, så kom jeg på: Han måtte jo såklart kjøpe det derre stygge, fæle, ekle plasttreet for noen år siden :(

Litt av gleden med å pynte juletreet ble borte akkurat da..

Skrevet

Ekte

Skrevet

Vi skal ha ekte ;-)

Skrevet

Ekte, edelgran her :)

Skrevet

Ekte julettre uten tvil.

Mamma og pappa ga oss en falskt juletre til meg i bursdagsgave ett år (fordi hun ønsker seg det selv) Værste bursdagsgave jeg noen gang har fått. Jeg prøver altltid å smile å takke pent for det jeg får selv om jeg ikke liker det, men den gangen sto jeg bare å så på det stygge treet å fikk ikke frem ett eneste ord. Hehehe

Ble ikk egammelt det treet. Sto oppe den julen å etter det ble det liggende i esken. Ga det bort til ett loppemarked for noen år siden. Hadde det vært opp til mamma hjemme hos dem så hadde det ståt falskt juletre i stua dems, men pappa har satt seg på bakbena så da er ikke han til å rikke på det punktet. Hehe

Har vel mye med på at vi en vandt til å gå i skogen å finne vårt egen tre.( går i skogen til onkel for å finne vårs ett hver) Å slipper å reise på plantasjen eller andre steder for å kjøpe juletre :-)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...