Gå til innhold

Er det farlig å drikke badevann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Småen på 2 år elsker å drikke badevannet sitt... med masse såpe i.. Det er jo ENDA gøyere når jeg sier nei, så nå har jeg nesten gitt opp. Han gulper innpå, som om det skulle være det beste i verden : / Er det farlig, eller..?

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkeliten2
Skrevet

haaper ikke det :( jeg har ogsaa en som elsker det. . groess...

hun som er 3 gjorde dette foer, og hun lever i beste velgaaende, saa jeg satser paa at det ikke er farlig og at det gaar over snart..

Skrevet

Snuppa vår på 10 mnd har også fått i seg badevann, med Ânglamark babyolje oppi. Hun drikker det ikke med vilje, men hun har jo slukt litt kan du si, hehe. Håper og tror ikke det kan være så farlig:) Verste som kan skje er vel at de får diare ellerno tenker jeg?

Skrevet

Tror de fleste av oss har drukket badevann som små. Og jeg har enda til gjengjeld å høre om noen som har fått varige mén av det.

Skrevet

Hehe, tror ikke mange av oss hadde levd opp uten varige skader om det var farlig gitt ;)

Kan jo hende ungen blir litt uggen i magen, men det er nok det værste som kan skje.

Skrevet

begge mine drikker sitt eget badevan, synes det er det morsomste med badinga virker det som, jeg tilbyr dem rent vann, men neida, de liker vann med såpe og skitt..usj...jeg har resignert, de hører jo ikke uansett hvor mye jeg klager over den drikkinga, truer med dusjstopp o.l..

Skrevet

Det er nok ikke farlig siden datteren min på 2år er 2.generasjons badevanndrikker :)

Mamma fortalte at jeg også drakk badevann som om det var saft, datteren min elsker badevann, hennes favoritt er å dyppe kluten nedi for så å suge ut vannet av kluten (samme gjelder tannbørsten)

Eneste jeg kan merke på henne er at hun kan bli litt løs i magen, men ikke noe alvorlig til nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...