Gå til innhold

Jeg er redd, trist og gråter.


jaflosbaby

Anbefalte innlegg

Nå har jeg blødd ganske mye. Var hos legen og ble sendt på sykehus. De bekreftet at fosteret var der på torsdag. Nå flyr jeg frem og tilbake for å ta blodprøver. Skal sjekke igjen med innvendig ultralyd på onsdag. Vi har ett bittelite håp. Flere som har det tungt akkurat nå..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Hei hei..

 

hvordan blør du ? og hvor mye?

 

blødd litt av og på i en uke jeg, gikk til legen og fikk bare beskjed om at det kunne være en sa. så jeg fikk ikke komme på sykehuset eller noe.

 

Så vær glad du er i gode hender!

 

jeg krysser fingrene for oss! stort sett går det bra vet du :)

 

Kan være livmoren din som sitter forann husker ikke hva det heter... men lest om mange som har blødd og det går kjempe fint med.

 

Hatt smerter ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, stakkars deg!! La oss håååpe det går bra. Masse lykke til og prøv å kom deg gjennom helgen. Håper du har noen med deg...

God kveld til deg og stor klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mens blødning. Det er blod, og det lukter blod. Fast legen sier det var ikke mye blod, men jeg som er midt oppe i det, føler det er mye. Smerter har det vært lite av, bare stikninger.

Vi bare håper og håper i det lengste. Det blir noen lange dager. Men ser frem til å få vite.

Fordelen er jo at folk som spontan aborterer blir fort gravid igjen. Så da håper jeg i dobbel forstand.

Ellers takk for all omtanke.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg la mg i hvertfall i senga jeg, og spiste masse godis og leste om hvorfor man kan få blødninger. IKKE SA ...

 

Også lå jeg på armen til min kjære og slappet av, det viktigste er at du klarer å roe deg litt og prøve og tenke positivt!

 

Jeg er bare 21 så om spiren ikke sitter nå så er det pga kromosonfeil og det er helt greit. jeg har forsonet meg med det.

Og har derfor klart å slappe litt mer av.

 

Med en gang jeg begynte å slappe av og ikke løpe på do for å se etter blod sluttet jeg også og blø =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blødning i første trimester

Blødning i 1. tredjedel av svangerskapet er vanlig. Hele 20-30% av kvinner som føder ved termin har hatt blødning tidlig i graviditeten, og føder friske fine barn.

Den første blødningen som kan opptre er implantasjonsblødning, det vil si når det befruktede egget graver seg ned i livmorslimhinnen. Blødningen er ikke stor og smerter følger ikke med.

 

Forskjellige lokale tilstander i skjeden kan også føre til småblødninger uten smerter. Dette kan være polypper og "sår" på livmortappen, eller skjedekatarrer.

 

Blødningene påvirker ikke graviditeten. Morkaken kan ligge over indre mormunn tidlig i svangerskapet, og en liten irritasjon eller forskyvning av morkaken i forhold til livmoren vil kunne resultere i blødninger. Dette kan f.eks skje etter samleie, og er som regel helt ufarlig.

 

Men blødninger tidlig i graviditeten kan også være tegn på abort. En såkalt " missed abortion" som er en variant av spontanabort, vil kunne gi små blødninger uten smerter. Likeså vil en graviditet som sitter utenfor livmoren lage småblødninger som oftest fulgt av smerter på den ene eller andre siden i underlivet.

 

Det er ikke av stor betydning om blodet er friskt eller mørkt. Klumper eller koagler sier noe om mengden blødning, og er ikke alltid forbundet med verre prognose.

 

En blødning som er kraftigere enn en menstruasjon der man kvitterer slim og fosterprdukter etter å ha hatt rieliknenede smerter, er som regel en spontanabort

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...