Gå til innhold

Er ALLE desemberungane kommen no??!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, syns det er berre eg som sitte igjen her enorm og fødeklar!! Lese om alle som har fått ungen sin ut, kjempe flott for dåkke, men eg kjenne eg blir litt desperat etter som tida går. Ville så gjerne født og komme meg heim til jul... hadde termin den 16, så syns at det er på tide å få helse på jenta no!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei da, vi er flere her. Men du er jo på overtid, jeg har 12 dager igjen.

Krysser fingrene for deg så du føder i løpet av morgendagen og er hjemme til jul ;o)

Skrevet

Takk for det! Det er mitt største juleønke i år! I tillegg til ei perfekt babyjente :)

Du kan vel få nyttårsbarnet du?

Skrevet

Ja, vi får krysse alt vi kan for at ønsket ditt går i oppfyllelse ;o)

Terminen er jo på nyttårsaften, men har hatt så utrolig mye kynnere og nedpress lenge nå og alle de andre barna har kommet før termin, så har på en måte forventet at han skulle været ute nå.

Men nå har jeg hatt et alvors ord med han og fortalt han at siden han ikke har giddi å komme enda så kan han holde seg der inne til nyåret fordi jeg har ikke tenkt å være på sykehuset på julaften...he he

Skrevet

Hehe eg og har hatt ein alvorsprat med denne tøtta.. sa at ho fekk slutte å sparke meg sånn og heller komme ut, for her var det betre plass. Avslutta samtalen med å seie at viss ho var einig, kunne ho sparke - noko som ho gjorde! men har ho lya? neida! Så vi ser kven som allerede er sjefen!

Er førstegangs eg, så har ikkje nokon termin å samanlikne med.. men håpte på ei veke før termin, dumt! har vorte enda verre å gå på overtid no pga den tanken..

Skrevet

He he...ja det er den nye sjefen du bærer på nå ;o)

Men selv om du er over nå, så vil du få verdens beste jule og nyttårsgave, uten sammenligning ;o)

Har ei lita minisjef her på 2 år, så kan bli morsomt å se når den nye sjefen våres kommer...he he

Skrevet

Ja sånt e alltid spennande, korleis takle ein ny sjef! men kan no hende at med all julespenninga og oppmerkomhet med pakkar ol. så går den overgangen fint...

Skrevet

Jeg venter forsatt jeg også... har termin i morgen. Har hatt et håp om å få fødselen overstått og komme meg hjem til jul jeg også, men det bebynner å bli litt knapp tid nå. Det er uansett ikke så lenge til vi får hilse på babyene våre. Lykke til!:)

Skrevet

Venter også fortsatt, å hadde jo å et håp om og være ferdig til julaften så man kunne være hjemme med familien. (har termin på julaften, så 4 dager igjen) Så kommer den ikke iløpet av morgendagen, ønsker jeg meg på overtid til det blir januar :)

Skrevet

hei venter på lille gullet enda, håper hun kommer snart.

har termin om ei uke

Skrevet

ferdig her =) Milla Evita kom 11.desember, to dager over termin=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...