Gå til innhold

hmmm,hvilen uke er jeg i???


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg har lagt inn termin på min side,står det att det er mors 13.uke,og fosterets 11.uke. Så da er jeg i min 13.uke da eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jepp da går du inn i din 13 uke..

 

står det hosmeg og og jeg er 12+3 går inn i min 13uke

Skrevet

Var det jeg mente. Tusen takk for svar :)

Skrevet

Henger meg på her! Jeg er 14+1 uke idag, kan jeg da si at jeg er i min uke 15?

Bestandig når man er hos lege skal man jo si akkurat hvor langt man er, f.eks 17+5.

Skrevet

Ja da er du 14 ferdiggåtte uker og er inne i din 15. uke:) Jeg er 14+3 og er i samme uke som deg. På julaften er jeg akkurat ferdiggått 15 uker og 1. juledag er jeg i min 16. uke:) Ikke lett å forstå alltid. Ser noen regner forskjellig på hvor mange mnd man er på vei, men jeg tenker ca 4 uker pr mnd jeg.. Så med min beregning er jeg snart 4 mnd på vei...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...