anette staiiiiii Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Når jeg har lagt inn termin på min side,står det att det er mors 13.uke,og fosterets 11.uke. Så da er jeg i min 13.uke da eller?
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 jepp da går du inn i din 13 uke.. står det hosmeg og og jeg er 12+3 går inn i min 13uke
Nikki 75 Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 Du går ikke inn, du ER i din 13. uke.
anette staiiiiii Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 19. desember 2009 Var det jeg mente. Tusen takk for svar
kriztie Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Henger meg på her! Jeg er 14+1 uke idag, kan jeg da si at jeg er i min uke 15? Bestandig når man er hos lege skal man jo si akkurat hvor langt man er, f.eks 17+5.
Mor til 2 snart 3❤️ Skrevet 20. desember 2009 #6 Skrevet 20. desember 2009 Ja da er du 14 ferdiggåtte uker og er inne i din 15. uke:) Jeg er 14+3 og er i samme uke som deg. På julaften er jeg akkurat ferdiggått 15 uker og 1. juledag er jeg i min 16. uke:) Ikke lett å forstå alltid. Ser noen regner forskjellig på hvor mange mnd man er på vei, men jeg tenker ca 4 uker pr mnd jeg.. Så med min beregning er jeg snart 4 mnd på vei...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå