Gå til innhold

27 år gammel og trebarnsmor - ille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gift med far til barna. Hva tenker dere om en dame på 27 år som har rukket å få tre barn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor i huleste skulle det være ille? Jeg er 25 og har to (men har hatt det siden jeg var 22 da). Skal jeg ha flere vil jeg ikke at det skal gå for lang tid, for nå er jeg allerede såpass ung mor at jeg føler ikke for en attpåklatt.

Skrevet

Tenker fint for henne! Men har nok litt fordommer dersom du fikk den første før 18-19 år... Eller dersom du hadde hatt 3 ulike fedre.

Skrevet

Neisj.. Er det så nøye hva alle andre tenker hele tiden da?

Hadde ikke reagert, med mindre det viser seg at du er dum som et brød..da tenker jeg "huff".., men det hadde jeg tenkt uansett om du hadde vært 3 barnsmor eller vært barnløs.

Skrevet

Det er da vel ikke noe spesielt med det? Fikk selv nr. 3 da jeg var 26.

Skrevet

Nei, hva er spesielt med det? Jeg ble trebarnsmor som 28åring, vet om de som hadde flere barn og var yngre enn jeg var da.

Skrevet

30 og firebarnsmor...med to pappaer.. gift og skilt nå samboende....

Skrevet

Jeg har ei venninne på 26 som er firebarnsmor (alle barna har samme far), så synes absolutt ikke det er ille nei.

Skrevet

Jeg ville være ferdig med å få barn som 30-åring, og klarte det nesten. Siste kom da jeg nettopp var fyllt 30. Jeg har bare 2, men det var jeg fornøyd med:)

Tenk at når du er 40, så har du bare tenåringer, og kan være deg selv mer enn du nå er. I stedet for å være småbarnsmor når du er 40.......

Skrevet

Jeg er 23 og har to og håper inderlig jeg blir gravid med nr 3 til våren, jeg blir 24 i mars. Min eldste har ikke samme far som minste, men jeg og far til minste gifter oss til våren. Og min kjære behandler min eldste som sin egen.

Folk har da ikkenoe med hvor gammel eller ung man er når man får barn eller hvor mange barn de får...

Det er utrolig hvor lite selvtillit noen her har..

Skrevet

Eg er 27 år og har 3 barn.Fikk siste før eg var 26,å synest ikkje det er ille :) Alle har samme far og vi bor sammen.:) Men om dei hadde hatt kvar sin far osv. hadde vell ikkje spilt nokon rolle så lenge dei vart skikkelig tatt vare på.Å viktigest av alt fikk masse kjærligheit :)

Skrevet

Det var virkelig ikke særlig spesielt, så jeg tenker ikke så mye om.

Skrevet

Jeg er 26 og har 3 barn, ble 3 barnsmamma rett før jeg fyllte 25 ;)

Så det tenker jeg ikke noe over!

Men vi skal heller ikke ha flere barn nå da, 3 er perfekt for oss :))

Skrevet

Ikke egentlig... Jeg var 23 da jeg ble trebarnsmor, 21 med førstemann... fikk tvillinger som nr to da, så det blir jo litt juks, men... hadde et ønske om å være ferdig med å få barn før jeg ble 26, og det gikk jo fint:)

Skrevet

Er det ille da? Ei jeg kjenner er 3 barns mor som 21 åring. Hun fikk først tvillinger da å så et barn til et år etterpå så. Alt er mulig:)

Skrevet

Jeg er 22 år når nummer tre kommer, ser ikke noe problem i det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...