Gå til innhold

Hva skal dere hele julen??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her skjer det noe hver dag nå helt frem til 5.juledag:)

Og nyttårsaften skal vi ha hjemme med besøk av store og små...

Hva skal dere gjennom julen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min kjære har bursdag lille julaften, så da blir det kos her hjemme.

Julaften på dagen skal vi spise grøt hos mamma (pappa er i nordsjøen) og på kvelden skal vi til svigermor.

1. og 2. juledag er i grunnen ikke planlagt.

4. juledag kommer mamma til oss, og på nyttårsaften har pappa kommet hjem og da skal vi dit:-)

Skrevet

Vi+søsteren til sambo med famile skal på middag til svigers 1. eller 2. juledag. Så blir det en tur til søsteren min den 28. for da har "tantungen" min bursdag og de har bryllupsdag.

Den 29. har en annen "tantunge" bursdag. Ellers har vi ingen planer enda. Tar det litt som det kommer. Skal bare kose oss!

Skrevet

Vi tar med oss lille pirat og reiser lille juleaften til Milano og skal feire hele jula og litt til med svigerfamilien min der. Gleder oss veldig!

Skrevet

22 er det barnebursdag i hus, med overnatting. En gjeng med fjortiser i hus kan bli morsomt, så jeg er glad jeg er på jobb enstund.

Julaften har vi noen timer sammen før unger leveres her og der og jeg drar til mamma. gubben drar på jobb.

1 juledag er det middag hos min søster.

2 juledag feirer vi "julaften" her i huset med våre unger, også kommer to halvsøsken av min manns unger.

3-4 skal en unge være hos farmor siden hun skal på ridekurs. Resten av den 4 er to av ungene i bursdagselskap hos pappan sin.

Utover det så har vi ingen planer, men unger kommer nok til å være litt her og litt der. De pleier å være der de har lyst til, eller der det skjer mest.

Meg og gubben jobber endel så da blir det litt deretter.

Gjest mamma til 2 prinsesser:)
Skrevet

Vi reiser til svigers å feirer julaften og 1 juledag der.

2 juledag er det tilbake til byen, min bestemor har fast tradisjon å ta hele familien med på julemiddag på hotell.

3 juledag vet vi ikke..nyttårsaften blir hjemme eller på hytta med noen venner:)

Skrevet

Nå har jeg fri hele neste uke, men skal jobbe hele romjula.

Mandag er det julebord med jobben

Lille julaften tar jeg ungene med og flytter hjem til mine foreldre og blir der til 1. juledag.

Blir vel noen familieselskaper i jula, men vet ikke hvem/hva/hvor.

Nyttårsaften feirer vi sammen med venner. Går på omgang, samme gjengen hvert år.

Skrevet

Hehe, her er hver eneste dag planlagt.. ;P

Julaften blir vi hjemme, bare vi fire.

1 Juledag skal vi ha gjester, men vet ikke helt hvem enda... ;P

2 juledag skal vi innover til hjemstedet mitt og spise middag hos mamma, alle vi søsknene skal samles. Da ligger vi over til 3 juledag, for da skal mamma lage lutefisk! Tradisjon. Mamma lager lutefisk, og jeg spiser så jeg triller av bordet ;)

Så setter vi igjen ungene hos mamma, drar hjem og får med oss ei julefest, før vi henter ungene 4 juledag igjen, og bare koser oss hjemme.

5 juledag er det middag hos svigers, 6 juledag skal vi ha middagsbesøk av ei venninne og sønnen hennes, og nyttårsaften skal vi ha Libido- og familien hennes på besøk. *pjuh*

Så da vet du det, veldig interessant ja? Heheheh ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...