annabe36 Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Til høygravid? Har sett på mamasita men fant ikke der, pluss en annen mammabutikk jeg ikke husker hva heter. Har ingenting å ha på meg nå når alle andre gravidbukser har blitt for små!
❤️Ønskebarn1&2❤️ Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 Jeg har vært på bikbok. De er så lave at de stopper under magen. Disse kan jeg også bruke etter fødsel :-)
NostraStoria Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 De har vanligvis leggings fra Boob på Mamasita og Babyshop, disse har jeg brukt siden magen kom..er nå høygravid og de passer like godt. På Mamasita er de billigere (pga Babyshop satte opp prisen ganske kraftig for ca 1 mnd siden.) Vil du ha rimeligere tights anbefaler jeg å ta turen til H&M.
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 Jeg bor i hm-tightsene mine jeg:)
tre@sko�fikk jente 1 dag over� Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Kan man ikke bare kjøpe vanlige tights og ha dem under gravidmagen? Man har jo ofte en lang topp på likevel? Jeg gjør hvertfall det (fordi NÅ vil jeg ikke kjøpe flere gravidklær hvertfall, hehe)
NostraStoria Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Det går nok fint det! Har selv en tights som går rett under magen (ikke gravid-tights). Jeg syns bare det er herlig med de som går over hele magen....så, smak og behag!
annabe36 Skrevet 19. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 19. desember 2009 Tusen takk for svar dere, nå sparte dere meg en masse frustrasjon på kjøpesenter siste helg før jul. Hater å shoppe nå og har blitt en "mann" - må vite nøyaktig hva jeg skal ha, slik at jeg kan bruke max fire minutter på turen. Har aldri brukt så lite tid på julegavene før. Har forsøkt vanlige tights under magen, men det blir da en stygg bulk rundt kroppen som viser gjennom toppene. Har vel blitt litt ekstra fluffy siste tiden, hehe. Dessuten er det deilig med noe som støtter magen synes jeg. Supre tips!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå