Gå til innhold

babyen vil ikke ut :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

nå har jeg prøvd å:

å ha sex - dette har vi hat hver dag den siste uka

spise sterk mat - fikk en aktiv baby som sparka som bare de, men ingen fødsel

Har prøvd å ha store mengder med kanel på grøten - men ingenting sjedde

Vaska huset - er tom for plasser å vask her hjemme nå

 

Trapper har vi desverre bare ute og de er alt for glate til å gå på nå, så dette får vi ikke prøvd enda.

 

Vil ha babyen ut før jul, det begyner å haste litt :)

 

Har noen en GOD IDE jeg kan prøve?

 

N.B drikke vin er ikke akutuelt, for barnets skyld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mitt tips er å bare vente på babyen :) Er du over termin da? 6mnd siden jeg fødte og det virker som igår! Tiden går fort nok skal jeg si deg. Jeg prøvde også litt forskjellig, trapper hadde jeg gått i masse fordi vi bodde i 4etg uten heis. Men måtte uansett gå rolig for kynnere kom om jeg gikk for fort. Gikk 6 dager over termin. Merket dagen før at jeg var skikkelig furten, ekstremt dårlig humør og irritert og hadde ekstra energi som jeg ikke hadde hatt på mange mnd. Sovnet kl 23 å våknet kl 02 med skikkelige rier, snuppa var ute kl 09.

 

Sikkert ikke så kjekt å høre nå, men tro meg, nyyyt siste tiden!! Bruk den til å pleie deg selv!! Det kommer du ikke til å få tid til de neste 4mnd. Finn på noe kjekt med dine kjære :)

Skrevet

kontakt ei jormor og be hu strippe deg evt gi modningsakupunktur i tillegg

 

hvor mange uker er du på vei??

Skrevet

er 1 dagen på over tid, skal på ovetidskontoll mandag :) håper på gode nyheter da :)

Skrevet

1 dag over termin bare? Himmel og hav slapp av menneske og la babyen få komme når den er klar.

Skrevet

Du får nok ikke noen andre nyheter på mandag enn å smøre deg med tolmodighet gitt;). Skjønner at du er utolmodig men vil du ikke heller at babyen din skal komme når han/hun er klar enn fordi du prøver å "presse" han ut? ikke at d hjelper men. hehe

Skrevet

jeg gikk 14 dager over tiden, og angrer på at jeg bare ikke nøt tiden som _veldig_ høygravid.

 

Nå er mini 1 år, og jeg tenker noen ganger "nå hadde det vært deilig å sitte å se på film med mega-magen og med bena høyt" =P

Skrevet

Prøv fødepizza eller drikk bitter lemon..

Skrevet

Tipper babyen kommer på nyttårsaften! :D

Det ville jeg satset på, å få babyen ut 1 jan kl 00:01 :P

 

Babyen kommer når den er klar vettu, du er bare 1 dag over.

Nyt dine siste dager som gravid!!!!

Skrevet

Så så, babyen din kommer ut når den er klar den!

 

Har aldri hørt om noen som har gått gravide for alltid..hehe

Skrevet

Kommer snart skal du se:)

Man blir fort lei på slutten, men plutselig er det over og magen er borte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...