Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 nå har jeg prøvd å: å ha sex - dette har vi hat hver dag den siste uka spise sterk mat - fikk en aktiv baby som sparka som bare de, men ingen fødsel Har prøvd å ha store mengder med kanel på grøten - men ingenting sjedde Vaska huset - er tom for plasser å vask her hjemme nå Trapper har vi desverre bare ute og de er alt for glate til å gå på nå, så dette får vi ikke prøvd enda. Vil ha babyen ut før jul, det begyner å haste litt Har noen en GOD IDE jeg kan prøve? N.B drikke vin er ikke akutuelt, for barnets skyld
Månefeen ♥ Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Mitt tips er å bare vente på babyen Er du over termin da? 6mnd siden jeg fødte og det virker som igår! Tiden går fort nok skal jeg si deg. Jeg prøvde også litt forskjellig, trapper hadde jeg gått i masse fordi vi bodde i 4etg uten heis. Men måtte uansett gå rolig for kynnere kom om jeg gikk for fort. Gikk 6 dager over termin. Merket dagen før at jeg var skikkelig furten, ekstremt dårlig humør og irritert og hadde ekstra energi som jeg ikke hadde hatt på mange mnd. Sovnet kl 23 å våknet kl 02 med skikkelige rier, snuppa var ute kl 09. Sikkert ikke så kjekt å høre nå, men tro meg, nyyyt siste tiden!! Bruk den til å pleie deg selv!! Det kommer du ikke til å få tid til de neste 4mnd. Finn på noe kjekt med dine kjære
1 høne i haneflokken-født Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 kontakt ei jormor og be hu strippe deg evt gi modningsakupunktur i tillegg hvor mange uker er du på vei??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 er 1 dagen på over tid, skal på ovetidskontoll mandag håper på gode nyheter da
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 1 dag over termin bare? Himmel og hav slapp av menneske og la babyen få komme når den er klar.
millie+2klumper Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Du får nok ikke noen andre nyheter på mandag enn å smøre deg med tolmodighet gitt;). Skjønner at du er utolmodig men vil du ikke heller at babyen din skal komme når han/hun er klar enn fordi du prøver å "presse" han ut? ikke at d hjelper men. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #7 Skrevet 19. desember 2009 jeg gikk 14 dager over tiden, og angrer på at jeg bare ikke nøt tiden som _veldig_ høygravid. Nå er mini 1 år, og jeg tenker noen ganger "nå hadde det vært deilig å sitte å se på film med mega-magen og med bena høyt" =P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #8 Skrevet 19. desember 2009 Prøv fødepizza eller drikk bitter lemon..
Gjest Skrevet 19. desember 2009 #9 Skrevet 19. desember 2009 Tipper babyen kommer på nyttårsaften! Det ville jeg satset på, å få babyen ut 1 jan kl 00:01 Babyen kommer når den er klar vettu, du er bare 1 dag over. Nyt dine siste dager som gravid!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #10 Skrevet 19. desember 2009 Så så, babyen din kommer ut når den er klar den! Har aldri hørt om noen som har gått gravide for alltid..hehe
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #11 Skrevet 19. desember 2009 Kommer snart skal du se:) Man blir fort lei på slutten, men plutselig er det over og magen er borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå