Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 Når det står at et storsenter har åpent til 21 på hverdager - og det ikke står noenting om lørdager - betyr det da at senteret har åpent til 21 i kveld? (Pliis, pliis)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Har litt telefonskrekk :-) Dette gjelder altså spesielle åpningstider i desember, så det kan egentlig godt være at de har åpent til 21 i kveld.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #5 Skrevet 19. desember 2009 ja det kan jo være. sikkert utvidet åpningstid..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2009 #6 Skrevet 19. desember 2009 Prøver lykken. Får ihvertfall kjøpt noe på Obs, for de har vanlig åpningstid til 19. Så bare håp at du ikke kjenner meg, som blir nødt til å kjøpe en julegave på Obs :-) Den skal overleveres i morgen, så derfor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå