tre små... Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 kjøpt en sånn pumpe og syns den pumper utrolig dårlig. kjenner nesten ikke at den pumper, skal det være sånn? kommer veldig sakte.. bare en dråpe av gangen.. hvis jeg forsøker å håndpumpe så kommer det masse.. og går mye fortere.. trodde den elektriske skulle være så bra jeg? skal den være sånn eller er det noe galt med den?? dere som har prøvd, suger den skikkelig?
lille sprelle Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 på sykehuset prøvde jeg både medela og avent. merket lite forskjell. Er du sikker på at alle slanger er skikkelig festet og at du har vakum?
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 19. desember 2009 #3 Skrevet 19. desember 2009 jeg har den og jeg syns den er veldig god. Du kan jo selv styre hvor fort og hard den skal "suge" . Har du prøvd å massere brystet lett mens du pumper deg? Det kan hjelpe.
tre små... Skrevet 20. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. desember 2009 det virker som det er vakum.. men likevell veldig svakt om dere skjønner.. kan ikke velge hvor hardt den skal suge tror jeg? kun hvor fort. og hjelper ikke hvor fort den tar.. kommer nesten ingenting.. har fulgt bruktsanvisningen nøye.. så tror den er montert rett.. ser sånn ut når den jobber også.. bare det at den virker så svak... prøver å sjekke at det kommer melk og da kommer det masse melk bare jeg klemmer litt med fingrene.. så setter jeg på pumpa igjen og det skjer ingenting.. merkelig.. veldig skuffet over den pumpa... kanskje det er noe galt med min pumpe?
Julelita Skrevet 20. desember 2009 #5 Skrevet 20. desember 2009 Det kan ta litt tid før melka kommer, særlig om du har spreng. Jeg bruker å starte med å holde mot sidene av puppen for å varme opp huden først, når så melka begynner å komme, masserer jeg lett - klemmer litt å sånn. Da kommer det masse melk. Den pumpa tar mye svakere enn den på sykehuset - hvis du ser at brystvorta beveger seg når den pumper, er alt ok. Dersom den ikke gjør det, tar den ikke. Da må du sjekke at alle løse deler sitter som de skal osv.
lissiliz❤tassen❤lillesøster Skrevet 21. desember 2009 #6 Skrevet 21. desember 2009 har dette og er kjempe fornøyd-spruter ut. som sagt over er det viktig at alle delene sitter riktig og på plass. håper du får det til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå