ttmh Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 idag er jeg 1uke over tida - og jeg tok gravidtest - tenkte at kroppen min er litt på tur så mensen kommer nok ja - men testen viste noe helt annet - og jeg har litt sjokk/skrekk ++ nå..... Sluttet på pilla september 2008 og vi fant ut at dersom ikke jeg ble gravid innen ett år skulle vi bare ha de 2 barna vi har nå............ jeg skulle til legen i begynnelsen av januar 2010 for å sette inn spiral - og her sitter jeg da....... med en liten spire i magen..... mannen fikk jo sjokk............. kroppen min har vært litt i ubalanse nå den siste mnd - ømme bryst - kvalme dersom ikke maten blir spist++....2010 blir et helt annet år enn jeg hadde trodd det skulle bli.........
Nikki 75 Skrevet 19. desember 2009 #2 Skrevet 19. desember 2009 Men sikkert et minst like fint år som du trodde det skulle bli! Gratulerer!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 20. desember 2009 #3 Skrevet 20. desember 2009 gratulerer såååååååååååååå mye:-)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå