Gutt3+Spire<3 Skrevet 19. desember 2009 #1 Skrevet 19. desember 2009 På fredagen gikk slimproppen halv tre. gikk i dusjen og ordnet meg. reiste i bhg til sønnen min for å feire lucia dagen. merket da at riene begynte. kom hjem, di kom tettere og tettere, men ikke store smertene. Følte det var på tide å reise til sykehuset. kom til sykehuset 19.30. ble sjekket.hadde kun 2cm åpning. da kl ble 21.30 spurte jordmor om jeg ville legges inn eller reise hjem. valgte å bli, siden jeg merket det forverret seg fort. var oppegående til rundt 04.00 den natten, da startet smertene mer og mer. kl 12.00 på lørdag hadde jeg 4cm åpning og di bestilte epidural. Legen kom å satte den kl 13.00 å di sjekket åpningen. fremdeles ikke mer enn 4 cm åpning, men di tok vannet. da kom riene på fult. hadde fryktelig vondt. kjente kl 13.30 at jeg fikk pressetrang. sa ifra til jordmor at nå presser jeg. neida svarte jordmor. har nettopp sjekket deg å du hadde ikke mer enn 4cm åpning, så bare pust godt ned i magen. sjek åpningen sa jeg til henne, men da kom en ny press rie, jeg skrek ut at nå kommer hode på neste press. fikk snudd meg å di sjekket fort.. Oi sa jordmord, her er det full åpning å hode ligger godt ut.. så på neste rie presser du. presset to ganger, å 13.46 kom hun til verden. helt perfekt. en ubeskrivelig følelse å ha henne i armene. 3890g og 51 cm.. Dere som fremdeles har barn i magen, dere har noe å glede dere til. ønsker dere alle lykke til, å kose dere masse med barna deres.
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 19. desember 2009 #4 Skrevet 19. desember 2009 Gratulerer så mye med jenta deres ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå